Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych farbowanych Lisów Re: Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych farbowanych Lisów

Re: Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych farbowanych Lisów

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Fri, 1 Sep 2017 05:42:22 -0700 (PDT)
Subject: Re: Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych
farbowanych Lisów
From: i...@g...pl

> Bredzisz.
> Unia to również Polska.
> Jeszcze.

Niestety.

> Jak się zapisujesz do klubu golfowego, to nie po to, żeby srać do dołków.

JA się do tego klubu nie zapisywałam. Zostałam zgwałcona do uczestnictwa w nim. A
raczej PODLEGANIA mu.

> Sranie do dołków we własnym klubie, to nie jest normalność.

To TWÓJ klub - i tak, będę ci do każdego dołka...

> A resztę rozstrzelasz?

NIE MA ŻADNEJ "RESZTY".

> Państwo nie promuje i nigdy nie promowało LGBT.

OK - nie państwo, tylko rząd _PO_ promował. Biedroniów i jajecznych przebierańców w
sukienkach pchając przed kamery gdzie tylko można jako mężożony stanu :->

> Państwo jest od tego, żeby chronić wszystkich obywateli.
> Obrona swoich obywateli przed atakami homofobów

O, jaki piękny podział: "swoi obywatele" i "homofobi" (czyt. nie-obywatele)!
Sam oto powyżej odruchowo prezentujesz POwską lewacką retorykę, którą ci z ambony
lewackiej wdrukowano.

> (którzy nie potrafią
racjonalnie wytłumaczyć, dlaczego homoseksualiści spędzają im sen z
powiek... :))

Potrafią. I tłumaczą. Nie będę powtarzać.

> LOL :)

Owszem - niektórzy nawet w pośpiechu sami wpłacają setki milionów "omyłkowo
zaległego". LOL

> Nie. Nieszczęśliwie się złożyło, że mieszkam w Polsce wyznaniowej.

Nikt cię tu nie trzyma - ty mieszkasz tu ledwie od lat kilkudziesięciu, a Polska
przyjęła chrzest w 966. Oczywiste jest, kto ma wyp...ć, kiedy mu się nie podoba.

> Żyjemy w państwie
> wyznaniowym. Katolicy podobno wierzą w miłość do bliźniego, podobno nie
> wolno im kłamać i w ogóle mają jakieś mityczne dziesięć przykazań, które
> podobno każdy katolik zna na pamięć, a w rzeczywistości mają je w dupie.
>
> A ty zgrzytasz zębami, że nie dają się obrażać ani włazić sobie na głowę lewackim
odszczepieńców - źli katolicy, źli!

> Oni sami siebie obrażają tym, że co innego > mówią, a co innego robią.
> Gdy zaczniecie robić to o czym mówicie, to nie > będę musiał się przed
> wami bronić.

Zaczniemy. Sp... do Kanady możesz już teraz - w ślad za swoją ex premier.