Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych farbowanych Lisów Re: Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych farbowanych Lisów

Re: Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych farbowanych Lisów

Data: 2017-09-01 18:34:58
Temat: Re: Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych farbowanych Lisów
Od: Kviat

W dniu 2017-09-01 o 15:33, Chiron pisze:

> Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Niestety.

> JA się do tego klubu nie zapisywałam. Zostałam zgwałcona do uczestnictwa
> w nim. A raczej PODLEGANIA mu.
>
> =====================
> Zapisaliśmy się do Europy OJCZYZN. Z załozenia to taka luźna
> konfederacja całkowicie niezależnych państw.

Bredzisz nieuku.
Założenia UE były takie, żeby nie powtórzyła się wojna.

> Dziś- po traktacie
> lizbońskim (z małej litery) przeniesiono nas do federacji państw-
> związanej w jedno państwo, gdzie państwa składowe mają tyle do gadania
> co województwa w Polsce.

Nacjonaliści zatrzymali się w rozwoju umysłowym i nie ogarniają, że
państwa narodowe to zabytek odchodzący do lamusa historii.
Tak jak kiedyś plemiona, państwa narodowe to przemijający etap ewolucji.
Na szczęście nie wszyscy zatrzymali się w rozwoju, a na nieszczęście
(jak uczy historia) zawsze jest spora grupa, która nie nadąża. Ta grupa
nie rozumie co się dzieje i dlatego boi się zmian.

> De facto- przeniesiono nas do IV Rzeszy
> Niemieckiej. A do tego się w żadnym razie nie zapisywaliśmy

De facto należysz do grupy, która nie rozumie co się dzieje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr