Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych farbowanych Lisów

41. Data: 2017-09-14 09:05:24

Temat: Re: Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych farbowanych Lisów
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> ANAlogię. No daj spokój - piłkarz i ideologia ??

Ideologię do swoich błędów. Kotek ci piszczy wywrócony na lewą stronę.

> Nawet (jeden) zza grobu???
> Oooooo.....

To ty użyłaś liczby mnogiej. To teraz sobie dalej manipuluj.
Ja mam to gdzieś.

> To mnie nie interesuje.

Jasne, bo musiałabyś wpaść w dysonans - Michalkiewicz forever, czy
socjaliści pobożni.

> W tym momencie po prostu nie sympatyzowałam. Celowo. Dla podkreślenia.

I wszystko jasne, jak Ikselka sympatyzuje, to przekręca nazwisko.
EOT

42. Data: 2017-09-14 09:08:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <w...@n...pl> wrote:

> [...]
> socjaliści pobożni.

> I wszystko jasne, jak Ikselka sympatyzuje, to przekręca nazwisko.

Czasami.

--
XL

Polsat Viasat History - Afirmacja Hitlera!
No!
Autyzm to następstwo szczepień - badania.
dlaczego?
NOWE idzie... upsss, PRZYSZŁO!