Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych farbowanych Lisów

11. Data: 2017-09-01 15:33:48

Temat: Re: Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych farbowanych Lisów
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:65874162-f7f9-459e-8869-b045d4f882a8@googlegrou
ps.com...

> Bredzisz.
> Unia to również Polska.
> Jeszcze.

Niestety.

> Jak się zapisujesz do klubu golfowego, to nie po to, żeby srać do dołków.

JA się do tego klubu nie zapisywałam. Zostałam zgwałcona do uczestnictwa w
nim. A raczej PODLEGANIA mu.

=====================
Zapisaliśmy się do Europy OJCZYZN. Z załozenia to taka luźna konfederacja
całkowicie niezależnych państw. Dziś- po traktacie lizbońskim (z małej
litery) przeniesiono nas do federacji państw- związanej w jedno państwo,
gdzie państwa składowe mają tyle do gadania co województwa w Polsce. De
facto- przeniesiono nas do IV Rzeszy Niemieckiej. A do tego się w żadnym
razie nie zapisywaliśmy

--
Chiron

12. Data: 2017-09-01 18:34:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-01 o 15:33, Chiron pisze:

> [...]
>
> =====================
> Zapisaliśmy się do Europy OJCZYZN. Z załozenia to taka luźna
> konfederacja całkowicie niezależnych państw.

Bredzisz nieuku.
Założenia UE były takie, żeby nie powtórzyła się wojna.

> Dziś- po traktacie
> lizbońskim (z małej litery) przeniesiono nas do federacji państw-
> związanej w jedno państwo, gdzie państwa składowe mają tyle do gadania
> co województwa w Polsce.

Nacjonaliści zatrzymali się w rozwoju umysłowym i nie ogarniają, że
państwa narodowe to zabytek odchodzący do lamusa historii.
Tak jak kiedyś plemiona, państwa narodowe to przemijający etap ewolucji.
Na szczęście nie wszyscy zatrzymali się w rozwoju, a na nieszczęście
(jak uczy historia) zawsze jest spora grupa, która nie nadąża. Ta grupa
nie rozumie co się dzieje i dlatego boi się zmian.

> De facto- przeniesiono nas do IV Rzeszy
> Niemieckiej. A do tego się w żadnym razie nie zapisywaliśmy

De facto należysz do grupy, która nie rozumie co się dzieje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2017-09-01 18:43:52

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście.
To tak, jakby zapisać się w liceum do klasy z angielskim, a tu nagle okazuje się
niemiecki. I nikt nue przyjmuje pretensji.

14. Data: 2017-09-01 22:42:02

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Bredzisz nieuku.
> Założenia UE były takie, żeby nie powtórzyła się wojna.

No i popatrz, nieuku, co wynikło z tych "założeń" - za chwilę będzie wojna, drugie
Aleppo, tylko większe :->

15. Data: 2017-09-02 02:42:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 1 września 2017 22:42:04 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:

> No i popatrz, nieuku, co wynikło z tych "założeń" - za chwilę będzie wojna,
drugie Aleppo, tylko większe :->

Że się wtrącę.

Z przyczyn innych niż dotychczasowe podziały narodowościowe.
Tej wojny udało się rzeczywiście uniknąć, ale powstały przyczyny do innych
wojen. Nie obwiniaj założeń twórców, ponieważ myśleli oni całkiem racjonalnie,
tylko że zaszły zewnętrzne czynniki niemożliwe do przewidzenia drogą
konwencjonalną.

Było założone, że narody Europy rozbroją się wzajemnie jeden w stosunku
do drugiego. Zarówno fizycznie, jak i umysłowo. Jeżeli co pominięto, to rzeczy
dziejące się poza kręgiem jej kultury, w niewidocznych dla Europy miejscach.
Nie do pomyślenia było, że ktoś na zewnątrz, w byłych wyzwolonych krajach
kolonialnych, które mają kłopoty same ze sobą, planuje podstępny spisek, żeby
obrócić słabość tych krajów w siłę przeciwko ludności byłych metropolii.
Dlatego wliczono w koszty pacyfizmu połączonej cywilizacji, zmęczonej
wewnętrznymi niesnaskami - niewielkie osłabienie jej zewnętrznej zdolności
bojowej.

16. Data: 2017-09-02 13:16:02

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:f91c624b-f830-4b42-83bf-9897562bdd7c@googlegrou
ps.com...
napisał:

> [...]

Dlatego wliczono w koszty pacyfizmu połączonej cywilizacji, zmęczonej
wewnętrznymi niesnaskami - niewielkie osłabienie jej zewnętrznej zdolności
========
Tak oderwanej od rzeczywistości próby wytłumaczenia rzeczywistości-
kompletnie pozbawionej elementów, którymi musieli sie posługiwać demiurdzy
naszej rzeczywistości- dawno nie spotkałem. No owszem, demiurdzy ci
posługują sie taką propaganda, no ale do tej pory watpiłem, czy ktoś w ogóle
ją "łyka"...

--
Chiron

17. Data: 2017-09-02 14:55:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 2 września 2017 13:16:06 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

> [...]
> naszej rzeczywistości- dawno nie spotkałem. No owszem, demiurdzy ci
> posługują sie taką propaganda, no ale do tej pory watpiłem, czy ktoś w ogóle

No na uniwerku to koniec historii Fukuyamy wychodził nawet z lodówki.
Byłem jednym z pierwszych wyhodowanych egzemplarzy, które miały siać ten
paradygmat wu-wei. Piję do tego, że ci, którzy się go spodziewali,
nie przewidzieli, że ktoś potajemnie tworzy w to miejsce nową historię
i to celowo przeciwko twórcom raju bezdziejowości.

18. Data: 2017-09-02 17:02:35

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:db0457ab-3254-434d-b211-d4a9d86b16cb@googlegrou
ps.com...
> [...]

nie przewidzieli, że ktoś potajemnie tworzy w to miejsce nową historię
i to celowo przeciwko twórcom raju bezdziejowości.

=====

Mająć lat kilkanaście (sic!) śmiałem się z tego. Powaga. Nie byłem genialny-
po prostu to było tak głupie. Wytykałem to z lubością różnym swoim
interlokutorom na uczelni (lubiłem dyskutować). Teraz uważam, że ci ludzie
po prostu padli ofiarą inżynierii społecznej. Ktoś chciał wyhodować
społeczności bez przeszłości- a więc i bez teraźniejszości, czyli nie
zasługujące na godną przyszłość. Po prostu- niewolników. I to doskonałych.
To było oczywiste.

--
Chiron

19. Data: 2017-09-02 18:09:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-02 o 13:16, Chiron pisze:

> Tak oderwanej od rzeczywistości próby wytłumaczenia rzeczywistości-
> kompletnie pozbawionej elementów, którymi musieli sie posługiwać
> demiurdzy naszej rzeczywistości- dawno nie spotkałem.

To już przestałeś wierzyć w chemtrailse?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2017-09-02 21:07:48

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> konwencjonalną.

> Było założone, że narody Europy rozbroją się wzajemnie (...)

Fajnie, tylko co mnie obchodzą te wszystkie założenia? Kontrargumentem tutejszego
Kviata byłoby tu coś w rodzaju "życie jest bardziej różnorodne niż czyjeś założenia".
A moim - indyk myślał o niedzieli, w sobotę mu łeb ucięli.
I takie tam.

G...o mnie obchodzi, co sobie ktoś wyobrażał, skoro g...no z tego wynikło i mamy się
sami ganiać z tym problemem.
Najciekawsze są tu inne sprawy: dlaczego tylu rzeczy "nie zakładano", ale jednak
niektóre i owszem - np. Niemcy zamiast likwidować REMONTUJĄ swoje kopalnie węgla i
elektrownie atomowe, choć powszechnie wdrożono NA ICH wniosek zamykanie tychże.
Czyżby jednak byli w stanie czynić jakieś SENSOWNE założenia oprócz idiotyzmów o
powszechnym rozbrojeniu, solidarności europejskiej itp.?

Polsat Viasat History - Afirmacja Hitlera!
No!
Autyzm to następstwo szczepień - badania.
dlaczego?
NOWE idzie... upsss, PRZYSZŁO!