Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych farbowanych Lisów Re: Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych farbowanych Lisów

Re: Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych farbowanych Lisów

Subject: Re: Śmierć jak kromka chleba. // do różnych Kviatków i innych
farbowanych Lisów
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Fri, 1 Sep 2017 15:28:24 +0200

W dniu 2017-09-01 o 14:42, i...@g...pl pisze:

> Niestety.

> JA się do tego klubu nie zapisywałam. Zostałam zgwałcona do uczestnictwa w nim. A
raczej PODLEGANIA mu.

To dziwne. O ile dobrze pamiętam, to pisałaś, że skoro ludzie wybrali
taki rząd jaki wybrali, to ten rząd ma prawo rządzić i podejmować decyzje.
Czy nie ma?
Czy obecny rząd podejmując jakieś decyzje gwałci obywateli?

Jest jeszcze drobna różnica. Obecny rząd (zgodnie z twoją logiką) gwałci
swoich obywateli, a dodatkowo robi to łamiąc prawo.
Do UE weszliśmy nie łamiąc konstytucji, ani jakiegoś innego prawa.

> To TWÓJ klub - i tak, będę ci do każdego dołka...

A twoje pislamskie państwo, to twój klub.
Ja nie muszę srać do waszych dołków, sami sobie to robicie.

> NIE MA ŻADNEJ "RESZTY".

Zaklinanie rzeczywistości nie wychodzi ci zbyt dobrze.

> OK - nie państwo, tylko rząd _PO_ promował.

To tylko twoje urojenia.

> Biedroniów i jajecznych przebierańców w sukienkach pchając przed kamery gdzie tylko
można jako mężożony stanu :->

Twój rząd nie dość, że promuje przebierańców w sukienkach, to jeszcze
ich finansuje. I jakoś ci to nie przeszkadza.

> O, jaki piękny podział: "swoi obywatele" i "homofobi" (czyt. nie-obywatele)!

Czytaj ze zrozumieniem.
Homofobów państwo nie musi bronić, bo nie są atakowani. Nigdzie nie
napisałem, że nie są obywatelami.

> Sam oto powyżej odruchowo prezentujesz POwską lewacką retorykę, którą ci z ambony
lewackiej wdrukowano.

Nie. To tylko twoje urojenia wynikające z braku rozumienia tekstu pisanego.

> racjonalnie wytłumaczyć, dlaczego homoseksualiści spędzają im sen z
> powiek... :))
>
> Potrafią. I tłumaczą. Nie będę powtarzać.

Czytaj ze zrozumieniem: racjonalnie.

> Owszem - niektórzy nawet w pośpiechu sami wpłacają setki milionów "omyłkowo
zaległego". LOL

Niektórym US nie zwraca VATu miesiącami, celowo przedłużając terminy,
aby wykazać, że wzrosła ściągalność. LOL

> Nikt cię tu nie trzyma -

To religiantów nikt tu nie trzyma.

>ty mieszkasz tu ledwie od lat kilkudziesięciu, a Polska przyjęła chrzest w 966.

Nie. Polska nie przyjęła chrztu.
Tak samo jak nie można ochrzcić stodoły i tym bardziej stodoła nie może
przyjąć chrztu.
Chrześcijaństwo zostało narzucone siłą.

> Oczywiste jest, kto ma wyp...ć, kiedy mu się nie podoba.

Oczywiste jest, że to agresor ma wyp...ć.

odszczepieńców - źli katolicy, źli!

> Zaczniemy.

Obiecujecie to od setek lat... Już nikt normalny wam nie wierzy :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr