A takie pytanie od ogona - czego nie znosicie.

1. Data: 2004-06-23 16:37:46

Temat: Re: Nie znoszę mydła :(
Od: "Jolanta Pers" <j...@S...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zora" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
news:46d6.0000046a.40d93548@newsgate.onet.pl...
> A właściwie, moja skóra jego nie znosi.
> Ależ oczywiście, myję się, żelami wszelkimi i kremami pod prysznic.
> Absolutnie!!!

Załóż bloga. Koniecznie!!!

JoP

1. Data: 2004-06-23 19:34:31

Temat: Re: A takie pytanie od ogona - czego nie znosicie.
Od: Wiol <w...@B...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:

> Do tego dopisze Soraya, Dermika linie kosmetyczna Zeptera- nie pamietam
> nazwy i ATW.

Za Soraya rowniez nie przepadam. Przeciwne uczucia mam zas do Dermiki.
Mialam kilka ich produktow: krem Preventy na noc- jestem z niego bardzo
zadowolona, oraz maseczki w saszetkach roznego typu, buzka byla super po
nich:). Natomiast z ATW moja znajoma chwali sobie jakas maseczke do
dloni, ma koszmarny problem z ochrona ich przed mrozami etc a ta jej
wyjatkowo pomaga, podobno idealna na narty!

Pozdrawiam
Wiol

1. Data: 2004-06-23 19:37:05

Od: Wiol <w...@B...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia wrote:

> Ja Avon lubię, chociaż stosuję bardzo niewiele z ich kosmetyków. Głównie
> żele pod prysznic. Faktycznie jakość jest nienajlepsza, ale przynajmniej
> adekwatna do ceny.

Fakt. Zele sa nawet nawet. Dawno temu mialam balsam po opalaniu
chlodzacy i musze go pochwalic, bo faktycznie chlodzil :)

Pozdrawiam
Wiol

1. Data: 2004-06-23 19:41:21

Od: Wiol <w...@B...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> Ja wymiękłam i kupiłam osobie dla której taki "czysty" krem miał być,
> komplet kadzidełek.

Gratuluje! Moglas odczuc na walsnej skorze psychologie obslugi klienta
jaka stosuje sie w Polsce :)

Pozdrawiam
Wiol

1. Data: 2004-06-24 17:19:24

Od: Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.rec.uroda, Sowa splodzil(a) nastepujacy tekst:
> Tak tu czytam różne peany pochwalne i jak obserwuję - grupy osób maja swoje
> ulubione marki - kosmetyki, czyli normalka.
> A czy mace jakieś swoje uprzedzenia, które albo poparte są przykrymi
> doświadczeniami, albo ot tak po prostu coś się nie podoba, nie wiadomo w
> sumie dla czego?

Seria Pantene Pro-V. Jak to byla swieza nowosc, matka dostala od znajomej
jakis superszampon (chyba wrecz przywiezony z zagranicy). Umylam wlosy raz.
Potem musialam sie ostrzyc i wiecej juz nie zapuscilam warkocza do pasa.
Wylazla mi chyba 1/4 wlosow, tak na szczotce.

I niegdys glosnego Vidal Sasoon Wash'n'go. Na zimowisku wydusl mi sie do
kosmetyczki moj szampon (bodajze "Cztery ziola" czy jakos tak) i kolezanka
uzyczyla mi swojego Vidal Sasoon boajze. Nie dosc, ze lupiezu nie zlikwidowal,
to wlosy wylazily mi poteznie.

Efekt skumulowany jest taki, ze teraz zapuszczam wlosy najdalej do ramion
i stanowia one nedzne resztki tego, co mialam kiedys.

Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein ~*~ srebrna(małpa)kni(.)ae(.)krakow(.)pl
--
"Jesteś śmieć z rasówki, a nie zgildiowana. Arkadia jest dla zawodowców."
YaaL

1. Data: 2004-06-25 08:32:52

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nudzi się.
>
> Sowa

E tam, żeby zaraz nudzi.

Po mydle skóra piecze mnie szaleńczo i nie chodzi tu wcale o wysuszenie skóry,
nie pomagają balsamy, kremy. Poprostu jest coś w mydle co powoduje u mnie
przykre uczucie już pod prysznicem. Oj pali :(

1. Data: 2004-06-25 08:36:40

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak z logicznego punktu widzenia ostatnie słowo powinno brzmieć
> "Oczywiście!!!"

Oczywiście, masz racje.

Mogę wytłumaczyć, uściślij tylko czego nie rozumiesz.

Pozdrawiam Zora

1. Data: 2004-06-25 08:38:27

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Załóż bloga. Koniecznie!!!

Czymże zasłużyłam na tę kpinę?

Pozdrawiam Zora

1. Data: 2004-06-25 08:42:10

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co w związku z tym?

Nic

Pozdrawiam Zora

1. Data: 2004-06-25 08:47:58

Temat: Do Sowy
Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nudzi się.

Odpowiedziałam na zadane przez Ciebie pytanie. Jesli odpowiedź nie była dla
ciebie satysfakcjonująca przykro mi, jeśli pytanie nie było kierowane do mnie a
ja nieopatrznie zabrałam głos, stało się i już nie odstanie :)

Zora

Jestem szczesciara-Egiptos
lupiez
Gdzie tipsy w Poznaniu