A takie pytanie od ogona - czego nie znosicie.

1. Data: 2004-06-25 10:11:25

Temat: Re: Nie znoszę mydła :(
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zora zakwilila cichutko:

> > Załóż bloga. Koniecznie!!!
> >

> Czymże zasłużyłam na tę kpinę?

Tym, ze zmienilas tytul watku i nie zostawilas wrotki.
Dla osob, ktore czytaja grupe na biezaco i wyswietlaja sobie tylko posty
nieprzeczytane wygladalo to jak taki wyskok kompletnie od czapy z wyznaniami na
temat twoich preferencji.
W tym wypadku widac wyzszosc stosowania sie do netykiety nad niestosowaniem
sie ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-06-25 13:02:22

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nieprzeczytane wygladalo to jak taki wyskok kompletnie od czapy z wyznaniami

Przymuję tę konstruktywną krytykę, wiecej nie będe :)

Pozdrawiam Zora

1. Data: 2004-06-25 13:39:33

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-06-25 15:02,Użytkownik Zora ziewnął szeroko i rzekł:

> Przymuję tę konstruktywną krytykę, wiecej nie będe :)

No to jak nie będziesz, to zostawiaj wrotkę :)

Krusz.

1. Data: 2004-06-28 14:42:31

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to jak nie będziesz, to zostawiaj wrotkę :)

Hyyyy, a tak się starałam :(
No słowo, że już nie będę.

Pozdrawiam Zora

1. Data: 2004-06-28 14:49:14

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-06-28 16:42,Użytkownik Zora ziewnął szeroko i rzekł:

> Hyyyy, a tak się starałam :(
> No słowo, że już nie będę.

No to tym razem Ci nie wyszło ;)
Zostawiaj informację, na czyj list odpowiadasz, czyli w twoim liście,
który jest odpowiedzią na mój list, powinna się znaleźć informacja, że
"Kruszyzna napisała...", albo coś innego, wszystko jedno co, tak żeby
było widać, kto z kim gada. Powodzenia w zmaganiach :)

Krusz.

Jestem szczesciara-Egiptos
lupiez
Gdzie tipsy w Poznaniu