A w Anglijej...

1. Data: 2022-01-07 21:28:12

Temat: A w Anglijej...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

70% bieżących infekcji stanowią osoby w pełni zaszczepione, tj.2 i 3
dawkami.
Biorąc pod uwagę identyczny procentowy udział w pełni zaszczepionych w
całym społeczeństwie, pokrywający się z powyższym, WSZYSCY ZASZCZEPIENI się
zarażają.
Szczepionki są STUPROCENTOWO NUESKUTECZNE ???

Raport nr 52 (week 48-51) nie ukazał się, ostatnie dane z Raportu nr 1
(week 49-52) Public Health England

https://assets.publishing.service.gov.uk/government/
uploads/system/uploads/attachment_data/file/1045329/
Vaccine_surveillance_report_week_1_2022.pdf

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

2. Data: 2022-01-08 10:31:14

Temat: Re: A w Anglijej...
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.01.2022 o 21:28, XL pisze:
> [...]
> zarażają.
> Szczepionki są STUPROCENTOWO NUESKUTECZNE ???

Aha! Z poniżej linkowanego raportu:

"Large clinical trials have been undertaken for each of the COVID-19
vaccines approved in the UK which found that they are highly efficacious
at preventing symptomatic disease in the populations that were studied."

(Szerokie badanie kliniczne wszystkich szczepionek zatwierdzonych w UK
wykazało, że szczepionki są wysoko skuteczne i zapobiegają objawowym
zakażeniom w populacji, w której badanie było przeprowadzone.)

> [...]
uploads/system/uploads/attachment_data/file/1045329/
Vaccine_surveillance_report_week_1_2022.pdf

"After 2 doses, observed vaccine effectiveness against symptomatic
disease with the Delta variant reaches approximately 65 to 70% with
AstraZeneca Vaxzevria and 80 to 95% with Pfizer-BioNTech Comirnaty and
Moderna Spikevax (3, 4) Vaccine effectiveness is generally slightly
higher in younger compared to older age groups"

(Po dwóch dawkach zaobserwowano skuteczność przeciwko objawowemu
zakażeniu wariantem Delta - blisko 65-70% po szczepionce AZ, 80-95% po
Pfizerze i Modernie. Szczepionka jest trochę skuteczniejsza w grupach
młodych osób w porównaniu do starszych.)

A więc tradycyjnie - nie wiesz, co wklejasz, nie wiesz, co komentujesz.
Działasz na zlecenie antyszczepionkowych grup, podsyłających ci teksty,
których nie potrafisz nawet przeczytać ze zrozumieniem.

--

Ewa

3. Data: 2022-01-08 18:57:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> Działasz na zlecenie antyszczepionkowych grup, podsyłających ci teksty,
> których nie potrafisz nawet przeczytać ze zrozumieniem.

Cieszę się, że przewertowałaś te 54 strony, o to mi chodziło. Na pewno
czujesz się dzieki temu absolutnie chroniona i bezpieczna.
Zwłaszcza dysponując otwarcie i jawnie prezentowanymi POLSKIMI danymi o
zgonach i hospitalizacjach osob zaszczepionych ?

https://serwisy.gazetaprawna.pl/zdrowie/artykuly/830
8620,koronawirus-dane-o-hospitalizacji-szczepionka.h
tml

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

Dobieranie się zbrodniarzom do dupy.
Wyszczepieni ?
Poszczepienna epidemia AIDS.