AB-GYMNIC po prostu rewelacja [spam]

1. Data: 2003-12-25 18:51:08

Temat: AB-GYMNIC po prostu rewelacja [spam]
Od: "Jan Werbiński" <j...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś się wypowiadałem na temat AB-GYMNIC i moje zdanie na ten temat
podtrzymuję. Niemniej jednak dla osób, których nie przekonałem mam ofertę
kupna owego urządzenia za ułamek ceny z TV marketu. A co mi tam, niech się
ludziska kopią prądem. :-)

Tutaj jest aukcja bez ceny minimalnej - AB Gymnic już za 1 zł!

Tutaj jest aukcja "Kup Teraz" za 20 zł.

A tutaj są wszystkie aukcje różnych dupereli - breloczki ze skorpionami,
urządzenia do kopania grubasów prądem, ciśnieniomierze.
http://tinyurl.com/vbk3

Pozdrowienia dla wszystkich i pamiętajcie aby się nie obżerać przez święta -
nie warto. Lepiej odłożyć do zamrażarki i będzie na później. :-)

http://www.janwer.com/ http://www.fredry.net/
Zdenerwowałeś się? Zajrzyj tutaj -> http://www.zapatopi.net/afdb.html
EGZOTYCZNE PREZENTY -> http://tinyurl.com/vbk3