Klub kwadransowych grubasow

1. Data: 2003-12-22 21:51:18

Temat: Klub kwadransowych grubasow
Od: "Beatka B" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktos wie sie gdzie w Szczecinie spotykaja sie Kwadransowe Grubasy ??

Pozdrawiam
Beata

2. Data: 2003-12-22 22:01:26

Temat: Re: Klub kwadransowych grubasow
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 22 Dec 2003 22:51:18 +0100, na pl.misc.dieta, Beatka B napisał(a):

> Czy ktos wie sie gdzie w Szczecinie spotykaja sie Kwadransowe Grubasy ??

Chyba w czwartek.

puchaty

3. Data: 2003-12-23 21:54:09

Od: "Beatka B" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Super ze we czwartek ,ale powtarzam moje pytanko gdzie się spotykają???

Pozdrowionka Beata

4. Data: 2003-12-24 11:59:13

Od: "Axelrod Gunnarson" <a...@a...edu> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" <p...@b...pl> wrote in message
v...

> Chyba w czwartek.

Dzis???

A na powaznie - powinno byc: "w Czwartku", albo "w Czwarteku",
bo przeciez chodzi o miejsce, nieprawdaz?

Wesolych...
AG

Dieta Valstara
Zywienie optymalne po rosyjsku