Czy jest to normalne?? MM

1. Data: 2003-12-22 15:26:18

Temat: Czy jest to normalne?? MM
Od: "Nemi" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszytskich grupowiczow,

Mam pytanie zwiazane z dieta MM, jestem na niej od 27.10 juz drugi raz w
tym rok( pierwsza dieta MM od kwietnia do konca czerwca). Staram sie nie
robic zadnych wykroczen, jem wsyztsko wg zasad. Wczoraj jednak pojechalam na
roczek mojej chrzesniaczki i zgreszylam zjadlam malenki kawalek tortu i
wypilam lampke szampana. Po tym wszytskim wieczorem czulam sie dobrze,
jednak dzisiaj obudzilam sie z potwornym bolem w miejscu trzustki (po lewej
stronie pod zebrami), trzyma mnie od rana, juz nie moge :( Bylam nawet w
aptece po jakies lekarstwo, ziolka, ale nic mi nie pomogly. Podobne bole
mialam jak przeszlam z fazy I do Fazy II na przelomie czerwca lipca. Czy
tez tak macie?, bo nie wiem czy to jest normalne czy udac sie do lekarza.
Moja mama twierdzi, ze przez ta diete rozwale sobie trzustke i zoladek, nie
wiem co robic?? Pomozcie, czy ktos spotkal sie z podobnym problemem?

Pozdrawiam,

Nemi

2. Data: 2003-12-23 09:05:26

Temat: Re: Czy jest to normalne?? MM
Od: "Musta" <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nigdy nie slyszalem zeby ktos mial bóle w wyniku MM. Czasami mozna miec
lekki wzdecia w reakcji na blonnik czy inne rakcje jelitowe.

Nie mam pojecia gdzie jest trzustaka ;-) ale jezeli cos tak czlowieka tak
boli to trzeba isc do lekarza.

musta

3. Data: 2003-12-23 10:35:58

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemi" napisał

> [...]
nie
> wiem co robic?? Pomozcie, czy ktos spotkal sie z podobnym problemem?

Napisz co tak naprawde jesz, moze twoje MM to np. niskokaloryczne i
niskotluszczowe MM? Jaki jest twoj dzienny jadlospis? Dziwi mnie po prostu
ze Twoja mama zauwazyla ze rozwalisz sobie trzustke i zoladek? Moze za malo
jesz??
Na dobrze stosowanej diecie MM je sie tyle, ze mama wlasciwie nie powinna
sie obawiac o Twoj zoladek. Liczylas moze ile zjadasz dziennie kalorii?

Pozdr
Kafka

4. Data: 2003-12-23 11:44:12

Od: "Nemi" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,

> Napisz co tak naprawde jesz, moze twoje MM to np. niskokaloryczne i
> niskotluszczowe MM? Jaki jest twoj dzienny jadlospis?

Wiesz co nigdy nie dalam sobie zrobic krzywdy jezeli chodzi o jedzonko :)
jem tak ze jestem najedzona i szczesliwa.

Moj przykladowy jadlospis kilka wariantow tluszczowych i weglowo.:

sniadanie:
- zupa mleczna ( mleko 0,5%, platki owisane przazone woda i wrzucam jablka
suszone bo sa slodkie, czasami daje fruktoze)
- 2 jajka na twardo, pomidor, kawales sera zlotego lub plesniowego
- chleb z pelnego przemialu zytni, z bialym serem i szczypiorkiem + herbata

obiad:
- makaron malma z sosem pomidorowym wlasnej roboty (pomidory + ziola)
- rosol + gotowane mieso z udka kurczaka
- ryz brazowy + filet z ryby niepanierowany + salatka lub kiszony ogorek
- kotlety z poledwicy niepanierowane i smazone na oliwie z oliwek + salatka
z kapusty pekinskiej

kolacja:

- rybka z puszki (sledz w oleju) z kwalkiem chleba zytniego pp
- salatka z makreli (makrela+ser zolty+ogorek kiszony+lyzka majonezu
(kielecki bo jest bez cukru)
- jogurt Sanok + herbata

podwieczorek
- czasami zjem kostke czarnej czekolady 90% kakao z Wedla
- jem w duzych ilosciach suszone jabkla i morele szuszone, czasami poskubie
orzechow wloskich
- wypije szklanke soku z marchewki i selera wlasnej roboty

Dziwi mnie po prostu
> ze Twoja mama zauwazyla ze rozwalisz sobie trzustke i zoladek? Moze za
malo
> jesz??

Mama jest przewrazliwiona i zawsze sie o mnie boi, bardzo sie denerwuje np.
ze dziekuje za ketchup, bo twierdze ze to sama chemia i jest tam cukier.Moja
mama twierdzi ze tam jest niewiele cukru i tak dochodzi to rozdzwieku miedzy
nami.
POza tym twierdzi, ze czlowiek powinien spozywac jakies cukry bo czlowiek
tego potrzebuje i nie moge jej przekonac, ze suszone owoce tez maja cukier
ze mleko tez ma swoj cukier i ze naprawde nie musze spozywac biageo cukru.

> Na dobrze stosowanej diecie MM je sie tyle, ze mama wlasciwie nie powinna
> sie obawiac o Twoj zoladek. Liczylas moze ile zjadasz dziennie kalorii?

Kalorii nie liczylam, ale naprawde jem do syta i w koncu, co mi sie
naprawde w tej diecie podoba, nie musze liczyc kalorii tylko jem sobie ile
chce a jestem lakomuczuchem.

Dzisiaj sie czuje juz troszke lepiej ale zwijalam sie wczoraj gdzies do
polnocy, po kilku nospach,melisie iinnych tabletkach zasnelam. Dzisiaj nie
boli mnie tak bardzo i zjadlam juz lekki sniedanie z bialego serka chudego
oczywiscie.

Tak wlasciwie nie wiem co mnie boli, moze troszke to u mnie wplyw
podswiadomosci, wmowilam sobie ze jak zjem ciastko , ktore ma duza ilosc
cukru, tluszczu polaczonego z maka moja trzustka oszaleje, sama juz nie
wiem, dlatego zapytalam Was.Jednak musze z pewnoscia stwierdzi, ze
wczorajszy bol nie byl fikcja i naprawde sie tym przejelam.

Pozdrawiam i dzieki,

Nemi

5. Data: 2003-12-23 14:46:45

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemi" napisał

> [...]
> wiem, dlatego zapytalam Was.Jednak musze z pewnoscia stwierdzi, ze
> wczorajszy bol nie byl fikcja i naprawde sie tym przejelam.

Twoj jadlospis wyglada ok. A MM w II fazie dopuszcza odstepstwa ;))
Moze tak byc, ze jak sobie cos wmowisz, to... eh, wiem sama po sobie jak
chudlam noszac plastry na ramionach - oczywiscie tylko przez tydzien -
pozniej wszystko wrocilo do normy ;) Psychika to wazna sprawa. Ale poza tym
moze faktycznie przyda sie wizyta u lekarza i podstawowe badania - moze po
nowym roku zalapiesz sie na jakies limity, choc z NFZ w dzisiejszych czasach
nic nie wiadomo ;)

Pozdrawiam swiatecznie
Kafka

6. Data: 2003-12-23 21:37:12

Od: "Nemi" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze faktycznie przyda sie wizyta u lekarza i podstawowe badania - moze po
> nowym roku zalapiesz sie na jakies limity,

heheh w cuda nie wierze :) (chociaz sa swieta i powinnam;P)
Chyba jednak sie wybiore, ale to tak jak mowisz po nowym roku, no chyba ze
mnie znowu gdzies dopadnie bollll

> Pozdrawiam swiatecznie
> Kafka

Rowniez pozdrawiam swiatecznie,

Nemi w calkiem swiatecznym nastroju

P.S. Ciekawe jak ja te swieta na tym MM wytrzymam hihi

7. Data: 2003-12-24 23:32:16

Od: "Iwona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
lewej
> stronie pod zebrami), trzyma mnie od rana, juz nie moge :(

Ja tak mam po przedobrzeniu węglowodanów, szczególnie po mącznych prod. Gdy
ich unikam, wszystko jest OK.
Iwona

Zywienie optymalne po rosyjsku
kofeina