AB Swing

1. Data: 2004-05-31 12:21:40

Temat: AB Swing
Od: "Grupy" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam!

Czy ktos z grupowiczów miał do czynienia z takim urządzeniem. Jest ono do
ćwiczenie mięsni brzucha.

Mario

1. Data: 2004-05-31 16:06:27

Temat: Re: AB Swing
Od: "SloMa" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos z grupowiczów miał do czynienia z takim urządzeniem. Jest ono do
> ćwiczenie mięsni brzucha.

Owszem, jest ono do cwiczenia miesni brzucha. Pamietaj tez, ze oprocz miesni
sa tam tez sciegna.
Miesnie rosna, sciegna sie nie zmieniaja - efekt?
Sam sobie dopowiedz.

1. Data: 2004-05-31 17:25:17

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

SloMa wrote:

> Owszem, jest ono do cwiczenia miesni brzucha. Pamietaj tez, ze oprocz miesni
> sa tam tez sciegna.
> Miesnie rosna, sciegna sie nie zmieniaja - efekt?
> Sam sobie dopowiedz.

Tak sobie myślę, myślę i nie mogę się domyślić o co Ci chodzi. Możesz
jednak Ty dopowiedzieć?

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-06-01 07:24:33

Od: "SloMa" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak sobie myślę, myślę i nie mogę się domyślić o co Ci chodzi. Możesz
> jednak Ty dopowiedzieć?

Przy mocno rozwinietych miesniach brzucha (na urzedzenaich z tv marketu)
sciegna po prostu sobie nie radza.
Byly kiedys publikowane jakies badania dot. wlasnie urzadzen typu Ab swing.
wiekszosc osob - glowna dolegliwosc - pozrywane sciegna.

Włoski
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-05-31)
dlaczego kobiety coraz mniej o siebie dbaja
drenaż limfatyczny?
Rana