AGAWA/ALOES - Szukam !!!!

1. Data: 2006-07-25 18:26:35

Temat: AGAWA/ALOES - Szukam !!!!
Od: "Karolina" <b...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Szukam agawy i aloesu odnóżek lub w doniczkach. Nie jest ważna wielkość tych
kaktusów.
Jesli ktoś ma a chce się pozbyć to proszę o kontakt.
Odbiór osobisty.

Karolina

2. Data: 2006-07-25 18:40:33

Temat: Re: AGAWA/ALOES - Szukam !!!!
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Jul 2006 20:26:35 +0200, Karolina napisał(a):

> Szukam agawy i aloesu odnóżek lub w doniczkach. Nie jest ważna wielkość tych
> kaktusów.
> Jesli ktoś ma a chce się pozbyć to proszę o kontakt.
> Odbiór osobisty.

Wiesz, gdybyś podała skąd jesteś to możliwe, że znalazłby się ofiarodawca.
Jak na moje oko pewnie DC.

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

3. Data: 2006-07-25 20:24:04

Od: "Karolina" <b...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jestem z Trójmiasta.

Karolina

4. Data: 2006-07-26 07:13:56

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestem z Trójmiasta.

> tych

Mam - ale pewnie za daleko trochę (jestem pośrodku drogi między Warszawą a
Olsztynem). Znalazłoby się i jedno i drugie.
Pozdrav.Rene

5. Data: 2006-07-26 10:03:05

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <b...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
> [...]
tych
> kaktusów.
> Jesli ktoś ma a chce się pozbyć to proszę o kontakt.

Aloes : 1 sadzonkę świeżo mnożonego mogę odstąpić .
Pisz na priv .
--

pozdrawiam :-) piotrh

NAWADNIANIE