MALPA

1. Data: 2006-07-26 04:50:07

Temat: MALPA
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robiono doświadczenia z małpami.
W pojemniku był banan, do banana było można sięgnąć przez otwór, w który
mieściła się dłoń, ale bez banana. Małpa wkładała dłoń, ale już z bananem
nie mogła wyjąć.
Nigdy nie przyszło jej na myśl, żeby banana wypuścić z dłoni i siedziała
z łapą w pojemniku ciesząc się że trzyma banana i jednocześnie cierpiąc, iż
nie może z niego skorzystać.
Mimo ewolucji niektórym tak zostało do dzisiaj.

Tak więc siedź i cierp, mimo, że zaproponowałem ci banany bez doświadczeń...
Kobieto małej wiary...
Mnie nie kochasz, jego nie kochasz, a banan nie da się wyjąć...

2. Data: 2006-07-26 10:33:32

Temat: Re: MALPA [pawłowskie rozwinięcie żartu ?]
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochana Redakcjo! Od pewnego czasu zauważyłem niepokojące zjawisko:
słyszę dzwonki! Za każdym razem, gdy taki dzwonek usłyszę a dodam,
że dzieje się to w chwilach nieprzewidywalnych i najmniej spodziewanych,
odczuwam silną potrzebę pisania od której nie mogę się uwolnić.
Pomóżcie proszę!
Ostatnio na przykład zadzwoniło tak:

Co robić!?
Wasz ukochany Natręt