AGD do kuchni tradycyjnej

1. Data: 2005-01-19 16:53:31

Temat: AGD do kuchni tradycyjnej
Od: "Joanna Gacka" <j...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to i mnie dopadło. Niech się ktoś zlituje i powie jakie AGD z dostępnych
obecnie na rynku pasuje do raczej radycyjnej w wystroju kuchni? Taką owiem
sobie wymyśliłam - w drewnie, raczej naturalna kolorystyka owego drewna
(choć jeszcze niesprecyzowana). W kuchni będzie na pewno niezabudowana
lodówka (biała wąska i wysoja ze srebrnymi eklementami) ale nie w ciągu
kuchennym tylko po drugiej stronie. Zmywarkę mam nie do zabudowy ale sobie
poradzę jakoś, ostatecznie się tę sprzeda i kupi do zabudowy. Pozostaje
piekarnik i mikrofalówka do zabudowy w słupku oraz płyta (70-90 cm) i okap
(90 cm).

No i się zaczyna zagwozdka - oczywiście podobają mi się sprzęty poszczególne
różnych firm, ae jak to wszystko dobrać do kupy? I czy wszechobecny teraz
inox/stal nie będzie się gryzł z raczej tradycyjną kuchnią? I jeszcze
jedno - czy "tradycyjne" piekarniki przy ubogim straszliwie wyposazeniu
muszą mieć taką zawrotną cenę? A może jest jakiś producent co robi
tradycyjne na zewnątrz i nowoczesne (z teleskopami, łatwym czyszczeiem etc.)
w środku?
--
Joanna Gacka