AM

1. Data: 2002-05-30 18:15:35

Temat: AM
Od: "Anne" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy egzaminy na AM w Warszawie sa trudne ? I ile mniej wiecej trzeba miec
punktow zeby sie dostac na kierunek lekarski ?

2. Data: 2002-05-30 21:46:25

Temat: Re: AM
Od: "Michał Lipiński" <l...@...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Test na stome i lekarski jest taki sam w calej Polsce\
wszystko zalezy jak dobrze pojdzie innym..........
chyba - bo ja jestwm we Wrocku :)

3. Data: 2002-05-31 06:48:25

Temat: Odp: AM
Od: "McKwack" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

hej!
na pewno jest test 120 pytan (40 z chemii, biologii, fizyki)
cos mi sie kiedys obilo o uszy ze tam sa jakies punkty za swiadectwo, ale
lepiej zajrzyj na http://www.amwaw.edu.pl/.
sam jestem z wrocka wiec sie nie bardzo orientuje
pozdro
mckwack

5. Data: 2002-05-31 20:01:24

Od: "marchEWKA" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy egzaminy na AM w Warszawie sa trudne ? I ile mniej wiecej trzeba miec
> punktow zeby sie dostac na kierunek lekarski ?
>
> test jest w całej polsce taki sam, ani łatwiejszy, ani trudniejszy. A to
ile punktów trzeba mieć zależy od poziomu zdających w danym roku (uczelnia
ustala limit osób, ile chce przyjąć)

6. Data: 2002-05-31 21:16:49

Od: "McKwack" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> ile punktów trzeba mieć zależy od poziomu zdających w danym roku

i dodajmy, ze od przeciekow rowniez...

mckwack

... z odbytu
Uszkodzona elektroda / elektrody kardiostymulatora !!!
Mukowiscydoza
głod a sytosc
lacina > polski