... z odbytu

1. Data: 2002-05-30 15:52:50

Temat: ... z odbytu
Od: "Agamemnon" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam dosc wsytdliwy problem.
Mianowicie od czasu do czasu wydziela mi sie dziwna substancja z odbytu.
Czuje ja kiedy sie poruszam (chodze). Zapachem przypomina normalne intymne
zapachy.
Nie wiem co to moze byc. Nieraz osadza sie to na majtkach (ale spostrzegam,
kiedy juz wyschnie).
Strasznie uprzykrza mi to zycie, choc nie ma tego caly czas.
Aha, jest to jakby "pocenie sie dupy" :)
Pozdrawiam
Agam

2. Data: 2002-05-31 12:30:32

Temat: Re: ... z odbytu
Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 30 May 2002 17:52:50 +0200, Agamemnon <k...@w...pl> wrote:
> [...]
> kiedy juz wyschnie).
> Strasznie uprzykrza mi to zycie, choc nie ma tego caly czas.
> Aha, jest to jakby "pocenie sie dupy" :)

wygląda http://www.medleksykon.prv.pl/ee.php?n=189 ale lepiej sprawdzić
u proktologa http://www.medleksykon.prv.pl/ee.php?n=349

Uszkodzona elektroda / elektrody kardiostymulatora !!!
Mukowiscydoza
głod a sytosc
lacina > polski
Lekarstwo na mózg ?