ANKIETA - wychowanie bezstresowe

1. Data: 2003-05-04 21:23:02

Temat: Re: ANKIETA - wychowanie bezstresowe
Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:b93reg$7m4$1@nemesis.news.tpi.pl>
patrycja napisał(a):

> PYTANIE : czy uważasz za właściwe wychowywanie dzieci "bezstresowo"?

ROTFL z idiotycznego pytania.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Nie nalezy gniewac sie na bieg wypadkow, bo to ich nic nie obchodzi

1. Data: 2003-05-04 21:34:33

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:b9409c$qil$1@nemesis.news.tpi.pl>
patrycja napisał(a):

> ale będę jeszcze bardziej wdzięczna jak wyjaśnisz czemu IYHO jest
> idiotyczne ? :)

Sytuacja.
Mam w domu pistolet.
Dziecko(kilkuletnie) lubi ogladac westerny.
Prosi mnie o pistolet, bo chce sobie postrzelac do babci.

Dac mu czy od razu pierdolnac z liscia, zeby gowniarz mial nauczke?
;-)

Grunt to bezstresowo wychowywac dziecko, naiwnie wierzac, ze akurat
twoje jest madre, inteligentne i zrozumie po dobroci.
Co nie?
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

Po zywych widac, jak bardzo smierc bywa slepa

1. Data: 2003-05-04 21:34:56

Od: "patrycja" <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"KOMINEK
> Dac mu czy od razu pierdolnac z liscia, zeby gowniarz mial nauczke?
> ;-)

wytłumaczyć?

> Grunt to bezstresowo wychowywac dziecko, naiwnie wierzac, ze akurat
> twoje jest madre, inteligentne i zrozumie po dobroci.
> Co nie?

jasne że nie, ale bardzo często te "głupie" dzieci szybciej łapią jak
poświęcasz im czas próbując wyjaśnić niż jakbyś trzepnął go w głowę bo wtedy
dostaje sygnał "aha, zrobiłem coś nie tak" tylko już nie zczai że
analogiczna sytuacja jest analogiczna.

ale w takim razie rozumiem (nie rozumiem? ;) że jesteś przeciwny?

1. Data: 2003-05-04 21:37:42

Od: "zielsko" <4...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-04 użytkownik patrycja napisał :

> zielsko

> twoja definicje > porownac z definicjami innych
>
> to , zgodnie z "planem" ;) chcę zrobić po zamknięciu sondy :]

Ciekaw jestem jak skoro nie pytasz o taka definicje teraz?

>no i już widzę
> że liczę na Twoje zaangażowanie w temat ;)

Pozyjemy zobaczymy, ale jakos po trzech sem rozwojowki i 1 wychowawczej
sie mi o tak oklepanych i dobrze zbadanych tematach nie chce gadac. Troszke to jak
wywazanie otwartych drzwi. Chyba ze idzie Ci o poznanie zdania innych, ale to juz
inna bajka.

> oczywiście że nie jest jasne dlatego dałam "jasną" ankietę :) przecież to
> jasne ;D

My sie chyba nie rozumiemy. Nie mozesz zalozyc, ze twoje pytanie jest jasne.
Inaczej. Zapytasz czy czuje sie pan/pani wolny/wolna? I jest super. podczas gdy nie
wiesz co dla badanej osoby znaczy slowo wolny. Kumasz czaczke?

> a właśnie że nie ;p
A wlasnie ze tak :)

> i zapanowała "jasność" ;D

> Ty nawet imienia nie chcesz podać ;)
Se na stronke moja zajrzyj to sie nawet dowiesz gdzie mieszkam :)

> jak odpowiada.
>
> no właśnie a po kiego diabła są mi te dane? hmm? ka chcę wiedziec co UGPSP
> ;) myślą o tej sprawie i już.. a właściwie "i wtedy' ;) chcę o tym pogadać
> :]
Hmm. Jasne ale grupa nie jest jednolita pod wzgledem takich danych prawda? A moze
chociaz zapytalabys czy odpowiadajacy maja dzieci?

> czy takie dane coś w tym przypadku zmienią? "aj dont fink soł" ;)
Wrr. Zmieniaja, zmieniaja. Po to sie o to pyta zeby mozna bylo wniskowac z pytan
zadanych w ankiecie co dana grupa wyrozniona jakims wskaznukiem sadzi. Rownie dobrze
mozesz spytac grupe starszych osob co sadza o (dajmy na to Frugo) a potem wysnujesz
wniosek ze grupa badana nie zna produktu. A skad ma znac! Ale ty tego nie wiesz bo
sie o wiek nie spytalas i tak dalej. Moja profsorka posiedzial swego czasu, ze ja
krew zalala na jednej z konferencji bo jakis gosciu wyciagal wnioski o polkach na
podstawie badan zrobinych na 30-40 letnich, gospodyniach domowych z lubelskiego.

Pozdrawiam
zielsko

--
www.fotozielsko.prv.pl

Non Nobis Solum Sed Toti Mundo Nati

1. Data: 2003-05-04 21:44:47

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:b9412o$ss1$1@nemesis.news.tpi.pl>
patrycja napisał(a):

> ale w takim razie rozumiem (nie rozumiem? ;) że jesteś przeciwny?

W takim razie chcialbym powiedziec ci, ze NIE ISTNIEJE cos takiego, jak
bezstresowe wychowywanie dziecka.
Dlatego prosze o trzecia mozliwosc w ankiecie: Pytanie jest glupie i
wstrzymuje sie od glosu ;)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

Nie jestem z tych ktorzy nie wierza w milosc od pierwszego wejrzenia, ale zawsze wole
spojrzec po raz drugi.

1. Data: 2003-05-04 21:49:19

Od: "patrycja" <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zielsko"

>Ciekaw jestem jak skoro nie pytasz o taka definicje teraz?

normalnie. będę gadać i liczyć że ktoś zareaguje ;p

>sie mi o tak oklepanych i dobrze zbadanych tematach nie chce gadac.

to "troszkę" ;) pachnie egozimem, skoro masz wiedzę to się nią podziel :]

> Chyba ze idzie Ci o poznanie zdania innych, ale to juz inna bajka.

ja bym powiedziała że ta sama uczta tylko inny stół ;) chcę i tego i tego :)

> My sie chyba nie rozumiemy.

no to col tak też jest fajnie ;)

> Nie mozesz zalozyc, ze twoje pytanie jest jasne.

ale ja nie pytam o coś co sama wymyśliłam

>Zapytasz czy czuje sie pan/pani wolny/wolna? I jest super. podczas gdy nie
wiesz co dla badanej osoby znaczy slowo >wolny. Kumasz czaczke?

kum kum, ale Ty nie ;)
a już serio: mi właśnie o to chodzi, żeby najpierw się zorientować jak
ludzie myślą a potemto przeanalizować. są dwa rodzaje 'debat'
1) najpierw dyskusja potem wnioski (głosowanie)
2) najpierw hipoteza (głosowanie) potem wnioski

ja chcę tą 2

> A wlasnie ze tak :)

zróbmy sondę: czey zielsko chciałby... ;D

> Se na stronke moja zajrzyj to sie nawet dowiesz gdzie mieszkam :)

takiej propozycji się nie spodziewałam ;)

>Hmm. Jasne ale grupa nie jest jednolita pod wzgledem takich danych prawda?
A moze chociaz zapytalabys czy >odpowiadajacy maja dzieci?

myślę że sami powiedzą jak (jesli) będą się wypowiadać na ten temat w
postach :]

>Wrr.

bosz... ludzie czy Wy naprawdę nie umiecie warczeć? skąd wam się bierze to
"w" ??
grr... ;D

> Zmieniaja, zmieniaja.

nie w _mojej_ ankiecie.

>Po to sie o to pyta zeby mozna bylo wniskowac z pytan zadanych w ankiecie
co dana grupa wyrozniona jakims >wskaznukiem sadzi.

ale ten wskaźnik to "użytkownicy psp" i już :]

1. Data: 2003-05-04 21:50:55

Od: "patrycja" <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"KOMINEK"

> W takim razie chcialbym powiedziec ci, ze NIE ISTNIEJE cos takiego, jak
> bezstresowe wychowywanie dziecka.

takich indywiduum nie przewiduję w dyskusji ;))))))))

> Dlatego prosze o trzecia mozliwosc w ankiecie: Pytanie jest glupie i
> wstrzymuje sie od glosu ;)

wstrzymanie się od głosu też jest głosem :]

idę się kąpać
papa

1. Data: 2003-05-04 21:55:50

Od: "zielsko" <4...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra to ja sie poddaje.

Dobry aniol stroz metodologii widzial, ze sie staralem.
Dobranoc.

P.S. A co do mojej wiedzy o wychowaniu to ozesz ja znalezc w calej masie dobrych,
powszechnie dostepnych podrecznikach do psychologii.

1. Data: 2003-05-04 22:07:55

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:b9420m$2eb$1@nemesis.news.tpi.pl>
patrycja napisał(a):

> wstrzymanie się od głosu też jest głosem :]

No juz dobra. Zaglosowalem na NIE ;-)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

Moge przepraszac, ale nie zmienie swojego zachowania

1. Data: 2003-05-04 22:29:51

Od: "patrycja" <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zielsko"
> Dobra to ja sie poddaje.

dwa "zwycięstwa" za jednym sprawdzeniem poczty,.. to jest coś ;D

>Dobry aniol stroz metodologii widzial, ze sie staralem.

jak coś mogę zaświadczyć ;)

>Dobranoc.

mhm, i jeszcze lepszego dnia :)

>P.S. A co do mojej wiedzy o wychowaniu to ozesz ja znalezc w calej masie
dobrych, >powszechnie dostepnych podrecznikach do psychologii.

lubię książki ale nie tak bardzo jak żywych ludzi :]

"wizerunek"
samobójstwa......
matura za 1 dzień
zaspokajanie glodu czy cos wiecej?
[off topic] Wyjaśnienie odnośnie posta "UWAGA tu werbuja scjentologowie"