mówie i znikam

1. Data: 2003-05-04 20:34:53

Temat: mówie i znikam
Od: "nawrocki" <p...@n...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

'mówię' w odpowiedzi na otrzymane posty, a 'znikam', bo mnie jakiś czas nie
będzie (a mówię o tym, by nikt nie powiedział, że uciekam...)

tak, odzyskałem wiarę w siebie. naprawdę myślałem jeszcze wczoraj, że
zbaczam z jakiejś drogi, że źle skręciłem. wasze wypowiedzi jednak
uświadomiły mi, że jestem indywiduum, że nie mogę patrzeć na innych co robią
i ich naśladować. świat ma oddzielną barwę dla każdego...

boję się jednak, że jeszcze nie raz osiągnę stany zwątpienia, załamani czy
niemocy. a może każdy taki stan to próba, jak opisuje to autor w tej książce
którą polecił mi tomasz kwiecień (nemezis)?

ostatnio moją 'fascynacją' (na razie tylko fascynacją) jest wiara w boga.
chcę przeistoczyć się w wierzącego w boga, do statusu wiedzącego o nim. chcę
znieść paradoks wiary, który mówi, że gdy człowiek rozpozna boga, jego wiara
straci sens, bo wiara polega na wierzeniu bez dowodów istnienia tego, w co
się wierzy...
domyślam się, że niektórych zdziwi ta moja 'okultystyczna' postawa, i pewnie
zmienią o mnie zdanie na gorsze, że zajmuję się tak nieracjonalnymi
rzeczami. wiem jednak, że są tacy, i jest ich kilku na tej grupie, którzy
zrozumieją powody, z których tą sprawą się zajmuję. jest to etap mojej
edukacji...

pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuje, zwłaszcza ks.robakowi,
tycztom'owi, przemkowi i mit'owi (min. za uświadomienie i podbudowanie),
oraz tomaszowi kwietniowi (za modlitwę).
wiem, że wyda się niektórym śmieszne takie dziękowanie, że niby to wszystko
to nic takiego wielkiego - to jest wielkie, i jest ważne...
Łukasz

--

____________________
www.nawrocki.art.pl - psycho circus project

'stop making that big face' /aphex twin

1. Data: 2003-05-05 07:53:44

Temat: Re: mówie i znikam
Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

nawrocki <p...@n...art.pl> napisał(a):

> [...]
> wiem, że wyda się niektórym śmieszne takie dziękowanie, że niby to wszystko
> to nic takiego wielkiego - to jest wielkie, i jest ważne...

zwolennikiem Teorii Czasu może być każdy, niezależnie od przekonań
religijnych
przesłaniem dla wierzących które wynika z Teorii Czasu jest
umiejscowienie boga na równi z człowiekiem...
bóg jest dobrotliwym ojcem, którego nie kocha się pod presją strachu
okrucieństwa pism świętych są tylko przestrogą - jak nie powinno
się postępować
bóg patrzy na swoje dzieło
i cieszy się
i smuci...
wraz z ludźmi
wierzący w Chrystusa mają tą przewagę nad niewierzącymi, że pielęgnują
w swoich sercach miłość
stąd tylko krok, aby tą miłość przelać na innych... :-)

:-)
ksRobak

--
i rzekł Bóg: niech będzie światłość!
i stała się ŚWIATŁOŚĆ!!!

1. Data: 2003-05-05 09:02:03

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak napisał:

> wierzący w Chrystusa mają tą przewagę nad niewierzącymi, że pielęgnują
> w swoich sercach miłość
> stąd tylko krok, aby tą miłość przelać na innych... :-)

Niestety muszę się nie zgodzić - miłość w chrześcijaństwie to nie miłość
kumplowska, równorzędna, ale miłość do wyższego Bytu - nie dziwię się,
że komuniści nie lubili Kościoła i vice versa - ot konkurencja w
przedmiocie miłości - tu J. tam 1 Sekretarz. ;)

Flyer

1. Data: 2003-05-05 09:47:28

Temat: miłość :))
Od: "Edward Robak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> że komuniści nie lubili Kościoła i vice versa - ot konkurencja w
> przedmiocie miłości - tu J. tam 1 Sekretarz. ;)

miłość jest ze specjalnej gumy
rozciąga się... :))

przepełniony miłością ;)
:-)
ksRobak

--
Jeśli lecieć to do słońca
Jeśli marzyć to bez końca

1. Data: 2003-05-05 21:20:53

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

nawrocki wrote:

> [...]
> rzeczami. wiem jednak, że są tacy, i jest ich kilku na tej grupie, którzy
> zrozumieją powody, z których tą sprawą się zajmuję. jest to etap mojej

miłe dreszcze przez tycztomka przechodzą gdy słyszy o tym, że edukacja to
fascynacja
(jasne, że rozumiem - miłego czytania, ech... gdybym sam miał więcej czasu
:)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

ANKIETA - wychowanie bezstresowe
"wizerunek"
samobójstwa......
matura za 1 dzień