ANTYBIOTYKI

1. Data: 2003-12-19 09:50:03

Temat: ANTYBIOTYKI
Od: "Izabela" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ze wzgledu na stan zapalny zeba przyjmuje Dalacin T (dawka: 300 mg 3 razy
dziennie) i Nystatyne (3 razy dzinnie po 1 tabletce) powinnam stosowac cos
jeszcze?
Czy moge zazywac tabletki przeciwbolowe?
Powinnam jesc cos specjalnego??, czuje nieprzyjemny posmak w ustach,

Dziekuje za wszelkie porady,
Izabela

2. Data: 2003-12-19 10:24:45

Temat: Re: ANTYBIOTYKI
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabela wrote:
> [...]
> stosowac cos jeszcze?
> Czy moge zazywac tabletki przeciwbolowe?
> Powinnam jesc cos specjalnego??, czuje nieprzyjemny posmak w ustach,

chyba dalacin C? bo T to na pryszcze jest...

nie wiem dokladnie co ci jest, 'stan zapalny zeba' to jakies takies
okreslenie, pod ktoore moza sporo rzeczy podpiąć, ale skoro boli to p/bolowe
srodki mile widziane. srodkiem z wyboru jest Ibuprofen w takich zębowych
sprawach - p/zapalny, p/bolowy, dobrze sie sprawdza.

--
milego dnia
adam, gg# 402495

3. Data: 2003-12-19 10:29:47