ATKINS

1. Data: 2003-12-29 00:07:16

Temat: ATKINS
Od: "agak" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam male pytanko. od tygodnia jestem na atkinsie i jest dobrze czuje sie
swietnie, ale brakuje mi kiszonych i marynowanych ogorkow, marynowanej papryki
itp. czy bedac na poczatki diety moge je jesc ???????????? Z gory dziekuje za
odpowiedz

2. Data: 2003-12-29 09:56:45

Temat: Re: ATKINS
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agak napisał:
> [...]
> itp. czy bedac na poczatki diety moge je jesc ???????????? Z gory dziekuje za

Kiszone ogorki mozesz jesc, czemu nie? Sprawdz zawartosc cukru w
marynatach, dolacz do codziennej ilosci wegli i juz.
Powodzenia Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

3. Data: 2003-12-29 12:26:04

Temat: ogorki konserwowe (bylo Re: ATKINS)
Od: "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> wrote:

> Kiszone ogorki mozesz jesc, czemu nie? Sprawdz zawartosc cukru w
> marynatach, dolacz do codziennej ilosci wegli i juz.

Ja w przyszlym roku (tym za 3 dni =]) bede robic wlasne ogorki w octowej
zalewie bezcukrowej (bo jakos zwykle "kiszone" mi nie podchodza, moje musza
byc w ostrym occiku). Wszystkie przepisy, jakie znalazlam na zalewe byly z
cukrem, mniej wiecej: na dwa litry wody pol litra octu i cwierc kilograma
cukru - dla proby zrobilam kilka sloikow bez cukru, za to z duza iloscia
ostrej musztardy (specjalnie szukalam musztardy bez cukru) i octu winnego -
z roznymi przyprawami "na winie" (czyli "co sie nawinie, to do gara") - i ta
bezcukrowa partia wyszla najlepiej. Cala reszta przyrzadzania - ta sama
partia ogorkow, gotowanie, zalewanie, pasteryzowanie - wszystko tak samo,
ale ogorki z cukrem wyszly troche miekkie, takie "ciapciate", a bez cukru
twarde i chrupiace. Polecam - wprawdzie calego dnia trzeba na przerobienie
30kg ogorkow, ale jak to milo potem wiedziec, co sie ma w sloikach i nie
zastanawiac sie, czy tam aby jakis zbedny skladnik albo konserwant sie
zapodzial =]

Pozdrawiam,
Karola jeszczesieroknieskonczylaogorkiprawiezezarte =]

4. Data: 2003-12-29 13:05:43

Temat: Re: ogorki konserwowe (bylo Re: ATKINS)
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karolina Matuszewska napisał:

> [...]
> 30kg ogorkow, ale jak to milo potem wiedziec, co sie ma w sloikach i nie
> zastanawiac sie, czy tam aby jakis zbedny skladnik albo konserwant sie

Super pomysl, zabiore sie do tego w sezonie ogorkowym.Jadlam kiedys
takie w zalewie musztardowej i mi smakowaly. Pozdrawiam Hafsa

--

Dieta kapusciana
Solic czy nie solic ?
Czy Atkins moze szkodzic ?