Zbędne kilogramy

1. Data: 2003-12-27 12:09:46

Temat: Zbędne kilogramy
Od: "Dodka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak pozbyć się zbędnych kilogramów. Czy ktoś zna dobry sposób na
schudnięcie. Mogą być sprawdzone tabletki, diety, sporty. Z góry dziękuję za
informacje.

--
Dodka

2. Data: 2003-12-27 22:12:14

Temat: Re: Zbędne kilogramy
Od: proto <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodka wrote:
> Jak pozbyć się zbędnych kilogramów. Czy ktoś zna dobry sposób na
> schudnięcie. Mogą być sprawdzone tabletki, diety, sporty. Z góry dziękuję za
> [...]

http://bieganie.pl/zacznij/index.html

pozdrawiam,

Proto

3. Data: 2003-12-28 00:44:10

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dodka" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak pozbyć się zbędnych kilogramów. Czy ktoś zna dobry sposób na
> schudnięcie. Mogą być sprawdzone tabletki, diety, sporty. Z góry dziękuję
za
> informacje.

Przede wszystkim - za przeproszeniem - MŻ (szczególnie węgli) i żadnych
tabletek(!), no i oczywiście gimnastyka
(w tym np.: szybszy spacer, basen, rower).

Pzdr.
Iwona

4. Data: 2003-12-29 23:29:12

Od: "Aurore" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak pozbyć się zbędnych kilogramów. Czy ktoś zna dobry sposób na
> schudnięcie. Mogą być sprawdzone tabletki, diety, sporty. Z góry dziękuję

Więcej ruchu, i generalnie uważaj na to co jesz, w zależności od tego ile
tych zbędnych kg masz.
Ja schudłam w tym roku ... 30 kg;-) i od września waga stoi, ale trzeba się
pilnować przed efektem jo -jo.

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
Pozdrawiam.
Aurore

5. Data: 2003-12-29 23:41:04

Od: Evunia <h...@n...year.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 30 Dec 2003 00:29:12 +0100, na pl.misc.dieta, Aurore napisał(a):

> Ja schudłam w tym roku ... 30 kg;-) i od września waga stoi, ale trzeba się
> pilnować przed efektem jo -jo.

A jak tego dokonałaś ? Możesz trochę się rozpisać na ten temat ? :)

> Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

Wzajemnie :)

--
Eva Sheers

6. Data: 2003-12-30 12:12:03

Od: "Aurore" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie odrzucilam wszelki tluszcz, pieczywa nie smaruje do dzis, nic nie
slodze, liczylam kalorie, jakies salatki, mieso gotowane, zapijanie glodu
herbata czerwona, jazda na rowerze latem + niedawno silownia.
Ale jak to ktos powiedzial, ze schudnac a utrzymac wage to roznica, wiec
trzeba sie pilnowac.

Pozdrawiam
Aurore

7. Data: 2003-12-30 12:22:19

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aurore napisał:
> Ale jak to ktos powiedzial, ze schudnac a utrzymac wage to roznica, wiec
> trzeba sie pilnowac.

I pilnuj sie, bo o przybor wagi niezwykle latwo. Ja trzymalam sie prawie
2 lata w stalej wadze, a tu nagle przyszlo zmartwienie, zajadanie
slodyczami w duzych ilosciach , teraz swieta i prosze jest mnie 5 kg
mniej, no juz 0,6 kg jest do tylu.Wystarczyl miesiac i efekt imponujacy
:-(((((
Wiec wzielam sie za siebie, nie od 1 stycznia, a od wczoraj.
A wszystkim, co trzymali za mnie kciuki dziekuje i powiem,ze jeszcze na
tej grupie bede troche pisac.Bo wszystko ok ze mna. Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

8. Data: 2003-12-30 12:23:56

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aurore" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> herbata czerwona, jazda na rowerze latem + niedawno silownia.
> Ale jak to ktos powiedzial, ze schudnac a utrzymac wage to roznica, wiec

To znaczy waga już rosnie czy jeszcze się trzymasz ?? i jak dawno temu
schudłaś

Slawek

9. Data: 2003-12-30 12:39:31

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hafsa napisał:

> [...]
> 2 lata w stalej wadze, a tu nagle przyszlo zmartwienie, zajadanie
> slodyczami w duzych ilosciach , teraz swieta i prosze jest mnie 5 kg

mialo byc oczywiscie WIECEJ niestety

10. Data: 2003-12-30 12:39:34

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa w wiadomości news:bsrqiv$cdi$1@inews.gazeta.pl pisze:

> A wszystkim, co trzymali za mnie kciuki dziekuje i powiem,ze jeszcze
> na tej grupie bede troche pisac.Bo wszystko ok ze mna.

:))) Wiec kiedy to oblewamy? :)

Ile spalę kalorii?
zimowe grzyby
AB-GYMNIC po prostu rewelacja [spam]