AVON dla straszych kobiet

1. Data: 2003-03-30 12:16:00

Temat: AVON dla straszych kobiet
Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! :)

Mam takie pytanie, czy seria Avon Solutions dla każdego rodzaju cery będzie
odpowiednia dla kobiety po 50? Przy założeniu oczywiście, że osoba nie ma
problemów ze skórą i chodzi tylko o pielęgnację. Z góry dziękuję bardzo za
poradę, bo kosmetyki mają być dla (przyszłej) teściowej, więc nie ma żartów.
:)

Pozdrawiam Wszystkich (jako nowa chciałabym się jakoś "wkupić" :))
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-03-30 13:46:55

Temat: Re: AVON dla straszych kobiet
Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady M" <l...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> --
> l...@N...onet.pl
> Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

witaj
Jesli nie ma problemow z cera ta seria moze byc jednak ja polecalabym serie
anew jest imho lepsza

Mania
Wawa
gg 2095710

dermatolog KRK
W jakim banku macie konto?
cellulitis
Otwarto pierwszy w Polsce sklep H&M [w-wa]
Koloryzacja włosów- Wellaton