AVON non stop 30% taniej bez żadnych warunków

1. Data: 2003-07-11 11:23:12

Temat: AVON non stop 30% taniej bez żadnych warunków
Od: "Zachar" <z...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli jesteś zainteresowana samodzielnym robieniem zakupów w sklepie AVONU
we Wrocławiu na Rynku (nie będąc konsultantką) skontaktuj się ze mną:
z...@n...e-wro.pl
Bedziesz mogła nabyć kosmetyki Avonu z rabatem 23-35% bez żadnych
dodatkowych opłat :)
Zapraszam

1. Data: 2003-07-12 21:25:55

Temat: Re: AVON non stop 30% taniej bez żadnych warunków
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zachar" <z...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości
> Jeśli jesteś zainteresowana samodzielnym robieniem zakupów w sklepie
AVONU
> we Wrocławiu na Rynku (nie będąc konsultantką) skontaktuj się ze
mną:

AFAIK to Biuro Konsultantek jest przy św. Mikołaja, oza tym wyraźnie
mówili mi , że tam mozna tylko zamawiać, i to z marżą.

pozdr

cherokee

Pulanna
wrastanie włosków-fu!