AVON - pytanie

1. Data: 2003-07-24 11:09:32

Temat: AVON - pytanie
Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy może jakieś konsultantki albo użytkowniczki kosmetykow AVONu pamiętają
lakier do pasnokci z serii 'velvet matt' czy coś takiego..?
były tolakiery do paznokci, które choć miały połysk to jednak dość
specyficzny.. taki jakby matowy [wiem, że ro dziwnie brzmi, ale te z Was,
które pamietają - na pewno wiedzą, o co mi chdozi]
pytam dlatego, że w katalogu 16/17 jest na stronie 25 zaprezentowane kilka
lakierów spośród ktorych dwa wyglądają właśnie na takie same jak z tej
starszej serii.
gdyby ktoś mógł potwierdzić, podpowiedzieć, czy faktycznie te lakiery są
oparte na tej samej 'zasadzie' -byłabym bardzo wdzięczna.

pzdr.

ja.

1. Data: 2003-07-24 11:14:53

Temat: Re: AVON - pytanie
Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps. sooorki za literówki - okrutnie się śpieszyłam

ja.

1. Data: 2003-07-24 11:24:49

Temat: Odp: AVON - pytanie
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja też przyłączę się do pytania o te lakiery:-) Jakby ktoś
przypadkiem nabył ten lakier, to proszę o opinię, czy kolory są takie
jak w katalogu... Spodobały mi się bardzo kolory te lakierów,
szczególnie te pierwsze od góry... Na lato do sukienek by się
przydały... tylko właśnie ciekawe, jak wyglądają na paznokciach...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-07-25 05:17:50

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maja <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bfoeu6$ks1$...@n...news.tpi.pl...
> czy może jakieś konsultantki albo użytkowniczki kosmetykow AVONu pamiętają
> lakier do pasnokci z serii 'velvet matt' czy coś takiego..?

Pazmietam. Byly przepiekne ,ale niestety, te nowe kolorki to nie one. VM to
juz przeszlosc
=====
annaM z dwiema pamiatkowymi buteleczkami:)

1. Data: 2003-07-25 08:25:47

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolory sa identyczne jak w katalogu (jak nie w avonowym katalogu :))).
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-07-25 08:52:06

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AnnaM" <l...@w...pl> napisał

> Pazmietam. Byly przepiekne ,ale niestety, te nowe kolorki to nie one. VM
> juz przeszlosc

uf.. znalazł się ktoś, kto pamięta :)))
rozumiem, że widziałaś te nowe kolorki.. jeśli nawet nie są takie same
[=taki sma kolor] to czy chociaż ten sam jest efekt?
bo na zdjeciu właśnie tak to wygląda...

zresztą.. i tak zamówię.. najwyżej oddam, ale nie mogę zaryzykować, że mnie
ominie ten lakierek..
stary lekko różowy velvet m. do tej pory 'przechowuje' na specjalne okazje i
zawsze robi on ogromną furorę..
nie rozumiem zupełnie, dlaczego wycofali tak fenomenalny produkt jakim były
te lakiery...
nie widziałam, żeby jakakolwiek inna firma zrobiła coś podobnego, więc
tymbardziej avon powinien to promować..
ech.. rozmarzyłam się...
:)

ps. dzięki wielkie za pomoc/odpowiedź!

--
Maja

** Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać **

puder brązujący
badanie rynku
Zadanie matematyczno-kosmetyczne !
Vichy