Aaaaaaaaa ! [długie i beznadziejne]

1. Data: 2002-05-12 20:19:22

Temat: Aaaaaaaaa ! [długie i beznadziejne]
Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

(Benjamin/Marcus/Caldwell)

[...]
Sometimes I feel a little mad
Well don't you know that no-one alive
Can always be an angel
When things go wrong I seem to be bad
[...]
All I have to do is worry
And then you're bound to see my other side
[...]
If I seem edgy, I want you to know
That I never mean to take it out on you
Life has it's problems and I get my share
And that's one thing I never mean to do

'cause I love you :-)
Oh, oh, oh, baby, don't you know I'm human
Have thoughts like any other one
Sometimes I find myself alone and regretting
Some foolish thing, some little simple thing I've done

I padło długie ciało ... zaczadzone.
Gdzie w Warszawie idzie się do psychologa?
Możecie jakiegoś polecić? Pytam poważnie.
Czy może ktoś mi pomóc? Nie ma pl.sci.psychiatria.
Tak źle jeszcze nigdy nie było.

defric zadzwoń! kiedy tylko będziesz chciała!

rw

1. Data: 2002-05-12 20:52:35

Temat: Re: Aaaaaaaaa ! [długie i beznadziejne]
Od: ika zuzeloth <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

remo (r...@o...pl) bulgocze:
<3...@n...vogel.pl>

>I padło długie ciało ... zaczadzone.
>Gdzie w Warszawie idzie się do psychologa?
>Możecie jakiegoś polecić? Pytam poważnie.
>Czy może ktoś mi pomóc? Nie ma pl.sci.psychiatria.

Bo to nie przychodnia, ale pomóc na pewno ktoś może. Na szczęście.
Albo bardziej na chwilę. Krótką.
Co złego to ja, ale więcej PW już nie chcę (chwilowo?)
- nie pomagam ;/

>Tak źle jeszcze nigdy nie było.

Tak źle jest zawsze po 22 (nawet po burzy), ale poczekaj lepiej, nie
psuj statystyk. 4.48

--
ika - umop apisdn (peap)
# For I smell of the earth

1. Data: 2002-05-13 13:50:54

Od: Marsel <i...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

remo napisał(a):

> Sometimes I feel a little mad
<...>

pisz po polsku

> defric zadzwoń! kiedy tylko będziesz chciała!

i na priva
--
_\
/`b

1. Data: 2002-05-13 16:56:15

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel:
> i na priva

WŁAŚNIE REMO!
defric

1. Data: 2002-05-17 03:41:30

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

'Marsel'

> pisz po polsku

Uprzejmnie informuję, że język angielski jest językiem internetu.
Lotnictwa cywilnego też.
Ze wszystkim mam się przyginać ?
Można to potraktować jako przyczynek do nauki języków.
Ja aktulanie uczę się polskiego.

Dobrze Panie Marselu, już nie będę cytował po agnielsku.
Bardzo przepraszam.
Jeszcze raz bardzo przepraszam. To się nigdy nie powtórzy.
Jeżeli ma Pan jeszcze jakieś życzenia, to bardzo proszę.
Dziękuję.

> i na priva

Nie ma sprawy : M a r s e l zadzwoń. Kiedy tylko będziesz chciał ...

OVER :-)

rw

1. Data: 2002-05-17 03:52:05

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

'Defric'

> WŁAŚNIE REMO!

Nie masz odwagi cywilnej przyznać się,
że chodziliśmy ze sobą, że mnie rzuciłaś i sfiksowałem z tęsknoty ?

Trzeba było nie rozkochiwać jak Nev, Alienkaa, Promyczka,
Elizabeth, greg (kolejność nie ma znaczenia) i nie pamiętam które jeszcze.
Wszystkie Panie Psycholog muszą rozkochać w sobie pacjenta ?

Ta u której byłem, też próbowała. Byłem twardy.
A raczej, wstyd powiedzieć ... miękki.
Przepraszam wszystkie Panie Psychologiczne na przyszłość za ewentualny brak
gotowości.
Wszystko przez moją pierwszą grupową WM. Uraz pozostał. I pozostanie.

Widzisz def, w jakim jesteś towarzystwie ?
Defra, ja jestem dobrą partią, jak bonie dydy.
Przystojny, inteligentny, i co najważniejsze: pogodny.
Kasa też się znajdzie, tylko trzeba na początek zainwestować w nożyczki.
I przeciąć kabelek.
Potem tydzień męczarni - zespół odstawienia.
Potem bajka [działaj wyobraźnio ...].

rw

1. Data: 2002-05-17 22:39:59

Od: greg <g...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@n...vogel.pl>, remo wrote:
[cut]
> Elizabeth, greg (kolejność nie ma znaczenia) i nie pamiętam które jeszcze.
^^^^
> Wszystkie Panie Psycholog muszą rozkochać w sobie pacjenta ?
^^^^^
he?

greg

--
Grzegorz Galazka
RLU #219601 | gg #1835019

1. Data: 2002-05-18 14:26:49

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"greg"

> he?
>
> greg

Napisałem przez małe "g".
Tak jak zaleciłeś.

rw

1. Data: 2002-05-18 14:40:09

Od: greg <g...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@n...vogel.pl>, remo wrote:
> "greg"
>

> Napisałem przez małe "g".
> Tak jak zaleciłeś.
prosilem :)
ale dalej bylo juz duze, co wprawilo mnie, i Grega mysle, w zaklopotanie....
poza tym odnioslem wrazenie, ze myslisz, ze jestem kobieta..

pozdrawiam,

greg

1. Data: 2002-05-18 15:04:38

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"greg"
> poza tym odnioslem wrazenie, ze myslisz, ze jestem kobieta..

nie greg, tak nie myślę.
nie ma to - nota bene - większego znaczenia.
nie ma wręcz żadnego znaczenia.

nie pozdrawiam, bo to trochę bez sensu,
jako zatwardziały nonkonformista ... nie mogę sobie pozwolić na taką wylewność :).

rw

pytanie
Psycholog, psychoterapeuta etc. - uwagi (dość długie).
Cesare Lambroso
szukam sedziow kompetentnych
Zrozumienie