szukam sedziow kompetentnych

1. Data: 2002-05-12 10:05:04

Temat: szukam sedziow kompetentnych
Od: "student-urgent" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do analizy wynikow badania musze posluzyc sie opinia grupy (5-7 os.) sedziow
kompetentnych. Czy jest tu ktos gotowy stawic czola tak odpowiedzialnemu
zadaniu?
Zadanie sedziego polega na ocenieniu zastosowan wymyslonych przez badanych
dla 5 przedmiotow - w sumie jest 130 zastosowan, ale sa krotkie, wiec ich
ocena pojdzie sprawnie.
Zastosowania ocenic trzeba w 6 wymiarach (pierwszego wrazenia, nowosci,
abstrakcyjnosci, uzytecznosci, wysilku tworcy i emocji)
Calosc potrwa kilkanascie minut.
Ankieta zrobiona jest w excelu.
Jesli ktos zechcialby mi pomoc, niech da mi znac na priva, to podesle
ankiete.
Dzieki z gory.

1. Data: 2002-05-12 17:53:25

Temat: Re: szukam sedziow kompetentnych
Od: "student-urgent" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten plik naprawde nie jest duzy, tylko 90Kb.
Nawet solidarnosc zawodowa Was nie rusza?
Prosze...

1. Data: 2002-05-12 18:46:39

Od: "Kuba" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "student-urgent" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

to ja moge sprobowac ;)

1. Data: 2002-05-12 19:09:15

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "student-urgent" <...>
> Ten plik naprawde nie jest duzy, tylko 90Kb.
> Nawet solidarnosc zawodowa Was nie rusza?
> Prosze...

nie bodz taki raptus Urgentusie, juz niedługo poniedziałek, i ludziska
beda wyposzczeni roboty ;)

Marsel

Zrozumienie
Haiku przed reformą