Wesołe miasteczko (było: "Re: pomocy!")

1. Data: 2002-05-11 16:19:49

Temat: Wesołe miasteczko (było: "Re: pomocy!")
Od: "Maestro / nET#47" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

# From: Puck <p...@g...pl>
# Newsgroups: alt.pl.milosc.kacik-zlamanych-serc
# Subject: Re: pomocy!
# Date: Sat, 12 Jan 2002 12:11:54 +0100

---[ cytat z news:12012002.696EB72E@pucked.blade.net ]---

"Olusza" <o...@p...fm> napisała:

> wlasnie do mnie dotarlo, ze zycie nie ma wiekszego sensu... Co w tym
> fajnego? Chodze po swiecie i wszyscy mnie olewaja... Wszyscy mna gardza...

Damn, kobieto/dziewczyno (ile masz lat?), nie myśl tak! Wszyscy
wiedza, że życie jest bez sensu, bo i tak każdy umrze, ale ono jest
tylko po to, żeby się bawić. Nie jest po to, zeby się dołować...
To jest jak kupienie biletu do wesołego miasteczka, tylko po to,
zeby przesiedziec cały dzień patrząc na bawiacych się ludzi. Ty
wchodzisz tam, żeby zobaczyc diabelski młyn i powiedzieć, że ty sie
do tego nie nadajesz i nie wsiadasz. Cholernie zazdroscisz tym
ludziom, ale sama nie wejdziesz. Dlaczego? Co możesz stracić? weź
się w garść i zrób coś, czego do tej pory nie robiłas. Jesteś
przecież taka sama, jak wszyscy inni, dlaczego nie miałabyś
korzystać z wszystkiech dobrodziejstw życia? Nie... Ty nie jesteś
taka sama, Ty jesteś nawet lepsza! Tak! Co ci wszyscy ludzie sobie
wyobrażają, oni się bawią, a ja nie mogę? Koniez z tym, teraz i ja
się zabawię!
Popatrz, przecież o to właśnie w życiu chodz. Wsiądź o tego
diabelskiego młyna, daj się porwać szaleństwu, zabaw się tak, jak
jeszcze nigdy się nie bawiłas. Zyj tą chwilą, a kiedy ona się
skonczy, wymyśl następne szaleństwo!
No dalej, pokaz im wszystkim, jak na prawdę jesteś!! ;)

--
<< Puck gg#937829 phn#+48600986485 mailto:p...@g...pl >>
< +OK closing connection - goodbye!

---[ koniec cytatu z news:12012002.696EB72E@pucked.blade.net ]---

--
/* 5ss, nET#47 & SingleSextet member.
Piąta Strona Świata official website:

1. Data: 2002-05-11 16:26:54

Temat: Re: Wesołe miasteczko (było: "Re: pomocy!")
Od: "Maestro / nET#47" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio na pl.sci.psychologia napisałem, że...

> ---[ cytat z news:12012002.696EB72E@pucked.blade.net ]---

Sorki, że tutaj, ale chciałem to przeforwardować na jakąś pl.*, żeby była
pod nowym message-id. (news:wesole@miasteczko), a chyba najbardziej się
kwalifikuje na tę grupę.

--
/* 5ss, nET#47 & SingleSextet member.