Abgymnic - czy dziala?

1. Data: 2005-09-15 17:57:10

Temat: Abgymnic - czy dziala?
Od: "Profil" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
CZy ktos w as uzywal elektroniczny Abgymnic taki pas zakaldany na noge,
brzuch ?
Czy to dziala?
Jak kupilam to zalozylam, ale wogole nie czuje zeby to dzialalo na miesnie.
Dziekuje za spostrzezenia i odpwoiedzi.
Pozdrawiam
Patrycja

1. Data: 2005-09-16 10:25:51

Temat: Re: Abgymnic - czy dziala?
Od: "Adriano[wroc]" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil" napisał w wiadomości
> [...]
> brzuch ?
> Czy to dziala?
> Jak kupilam to zalozylam, ale wogole nie czuje zeby to dzialalo na

Gartuluje naiwności. Proponuje zakupić jeszcze SaunaSolution jak coś to
zawsze możan tym kubek owinąć i kawusia bedzie zawsze ciepła.

--
Pozdrawiam Adriano [wro]
http://www.dalmatynczyki.adopcje.prv.pl/

1. Data: 2005-09-16 15:45:42

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Profil napisał(a):
> [...]
> Czy to dziala?
> Jak kupilam to zalozylam, ale wogole nie czuje zeby to dzialalo na miesnie.

hehe:) mi kiedys zalozyl kolega to ma reke i zabawna rzecza (w sumie
jedyna) w jego dzialaniu byly niesamowicie nie kontrolowane przeze mnie
ruchy reka:) Jak potrzeba ci czegos do lekkiego masazu to to dziala
swietnie:)

..::Mehi::..
mehi.hk.pl

Czym bylo by zycie gdyby nie ryzyko......

1. Data: 2005-09-17 09:55:31

Od: "Cillit Bang" <c...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..::Mehi::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> hehe:) mi kiedys zalozyl kolega to ma reke i zabawna rzecza (w sumie
> jedyna) w jego dzialaniu byly niesamowicie nie kontrolowane przeze mnie
> ruchy reka:)

No i tak to sie konczy, ze zakladasz to, nosisz, i jak przestaniesz to masz
takie tiki nerwowe ze nic tylko w psychiatryku czlowieka zamknac... :/

--
Cillit BANG

1. Data: 2005-09-17 14:18:12

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cillit Bang napisał(a):
> Użytkownik "..::Mehi::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> No i tak to sie konczy, ze zakladasz to, nosisz, i jak przestaniesz to
> masz takie tiki nerwowe ze nic tylko w psychiatryku czlowieka zamknac... :/

ja to mialam na reku gura minute a potem przez 5 nie moglam nic w palce
chwycic:/ Ale na masaz plecow czy tyleczka jest jak w sam raz:)

mehi.hk.pl

Czym bylo by zycie gdyby nie ryzyko......

rozstępy
rozstępy
czy ktoś może miał ten perfum!!!
no jaka piękna spódniczka, jaka piekna spódniczka, ach! 8)))
Perfumy