Claudia z zegarkiem

1. Data: 2005-09-15 19:11:35

Temat: Claudia z zegarkiem
Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie, ile kosztuje nowa Claudia z zegarkiem? I czy gdzies w
internecie moge znalezc zdjecie tego zegarka? Bo niestety dopiero jutro bede
mogla zobaczyc w sklepie, o ile jeszcze znajde ten numer. :-)

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2005-09-15 21:27:45

Temat: Re: Claudia z zegarkiem
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):
> Czy ktos wie, ile kosztuje nowa Claudia z zegarkiem? I czy gdzies w
> internecie moge znalezc zdjecie tego zegarka? Bo niestety dopiero jutro bede
> mogla zobaczyc w sklepie, o ile jeszcze znajde ten numer. :-)

O ile się dobrze orientuję, to w tym "zegarku" z "Claudii" wcale nie
wygląd jego chodzi, ale o ideę. Bo to chyba nie jest zegarek. Ale może
się mylę?

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-09-15 21:44:23

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" napisał w wiadomości
> [...]
bede
> mogla zobaczyc w sklepie, o ile jeszcze znajde ten numer. :-)

Tak na 90% to 18 zł z groszami. IMHO nie warto. Fotka (ale miniaturowa) jest
na www.claudia.pl

pzdr,
Aga

1. Data: 2005-09-16 08:10:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

aga.p napisał(a):

> Tak na 90% to 18 zł z groszami. IMHO nie warto. Fotka (ale miniaturowa) jest
> na www.claudia.pl

Czyli to jednak zegarek... się porobiło! ;-)
W takim razie miałam na myśli dodatek do "Twojego Stylu", przepraszam.

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-09-20 18:14:29

Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia użytkownik o nazwie "Magda" ślicznie napisał :

> Czy ktos wie, ile kosztuje nowa Claudia z zegarkiem? I
> czy gdzies w internecie moge znalezc zdjecie tego
> zegarka? Bo niestety dopiero jutro bede mogla zobaczyc w
> sklepie, o ile jeszcze znajde ten numer. :-)

Dokładnie 18,90 zł, zegarek na bardzo szczupłą rękę (ja mam chudą i
ledwo daje się zapinac) moze i ladny, ale ja bym tego nie nosila, nie
mam zaufania do jakosci.
A w sklepach tego duzo (przynajmniej w moim jeszcze lezy kupa)

--
JoAsienka
gg 1489928

Abgymnic - czy dziala?
rozstępy
rozstępy
czy ktoś może miał ten perfum!!!
no jaka piękna spódniczka, jaka piekna spódniczka, ach! 8)))