Abgymnic inaczej - pomozcie

1. Data: 2002-10-18 10:14:37

Temat: Abgymnic inaczej - pomozcie
Od: "kai" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przejrzalam wczesniejsze watki o Abgymnicu i tym podobnych urzadzeniach, ale
nie natrafilam na problem podobny do mojego.

Mianowicie.. reklamy w TV sa skierowane:
1. do ludzi ktorzy chca wyrzezbic swoje cialo ( bez wysilku rzecz jasna )
2. do kobiet ktorym opada biust i maja problemy z cellulitis (te najnowsze
reklamy)
A ja natrafilam na reklame skierowana do osob starszych (pomaga utrzymac
miesnie, dziala jako urzadzenie masujace)
I zaczelam sie zastanawiac.. Moja babcia uwielbia masaze, wiadomo - tu ja
cos boli, tam cos.. no nie boli, ale mozna tez wymasowac... Prawe ramie
wskutek obtluczenia ma bardzo oslabione i probuje cwiczyc podnoszac butelke
z woda mineralna.
Czy jej by sie taki Abgymnic nie przydal??? Okazalby sie skuteczny?
I pytanie zasadnicze - bylby _bezpieczny_???

pozdrawiam

kai
k...@b...pl

2. Data: 2002-10-18 11:07:22

Temat: Re: Abgymnic inaczej - pomozcie
Od: "kakrysa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jej by sie taki Abgymnic nie przydal??? Okazalby sie skuteczny?
> I pytanie zasadnicze - bylby _bezpieczny_???

mysle, ze wiecej szkody niz pozytku, jesli wierzyc art. w rzepie.
jak dla mnie jest to bujda, lepiej juz cwiczyc z ta butelka, bo cwiczy sie
nie tylko miesnie, ale tez stawy i sciegna.

pozdro

3. Data: 2002-10-18 12:29:41

Od: d...@p...onet.pl (Danka) szukaj wiadomości tego autora

Z całą pewnością butelka z wodą mineralną jest świetnym pomysłem! Abgymnic
działa, ale na krótko. Mięśnie może pracują i rzeźbią się, jednak po
zaprzestaniu bardzo szybko flaczeją. Moim zdaniem (jestem masażystką)
stymulowane są jedynie mięśnie powierzchowne a głębiej położone nie. Nie ma
to jak ćwiczenia wykonywane samodzielnie. No do tego może być jeszcze masaż.
deni
> [...]
> Czy jej by sie taki Abgymnic nie przydal??? Okazalby sie skuteczny?
> I pytanie zasadnicze - bylby _bezpieczny_???

masazysta w Warszawie ?
Alergia przez odczulanie?
Trzeci migdał+dentystyka+szpit ale w Warszawie
Persen.
test