Aborcja

251. Data: 2003-09-22 11:39:40

Temat: Re: Aborcja
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Ressel" <r...@p...fm> wrote in message
news:bkmmd3$a4t$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jakieś liczby (łącznie z pigułkami poronnymi, jeśli można)?
> ER

Nie mam czasu na szukanie po necie.
Może Ty coś znajdziesz

Jacek

252. Data: 2003-09-22 11:44:36

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawy sposób wartościowania. Zauważ, że pod "Katechizm" można podstawić
> dowolny tytuł książki z "dorosłej" literatury, łącznie z Biblią czy
Koranem.

Nauka powinna coś dawać dzieciom szczególnie nauka życia.

> Czy taki sam raban robisz wokół rysowania choinki?

Nie robię rabanu, po prostu napisałem co się przydarzyło.

> Zwłaszcza że większość
> ludzi odwiedza cmentarze częściej niż raz w roku. A może uważasz, że temat
> śmierci jest niestosowny w ogóle?

Nie uważam że smierć jest niestosowna.

> Cenisz ich za homoseksualizm?

Za odwagę, za to że wbrew wszystkiemu chcą być razem szczęśliwi.

> Homoseksualistów, którzy molestują dzieci
> również?

Chciałaś napisać pedofile ? Ale to inna grupa ludzi w której
hetereseksualnych osób jest więcej
niż homoseksulanych.

> A ludzi, którzy mają niebieskie oczy?

Gdyby robili coś co by ich wyróżniało tak..

Jacek

253. Data: 2003-09-22 12:01:22

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <j...@w...pl> wrote:

> Agi proszę przeczytaj to co napisałem.
> Piszę że należałoby to sprawdzić, a nie że karać rodziców,
> jestem daleki od chodzenia na takie skróty.

Jako czytelnik moge wnioskowac wylacznie na podstawie tego co napisales, w jaki
sposób to napisales, jakich slow uzyles. A uzyty przez Ciebie
zwrot "najprawdopodobniej byly..." sugeruje taki wlasnie skrót
( naprawdopodobniej czyli zdarzenie o najwiekszym prawdopodobienstwie ),
niezaleznie od tego czy to wlasnie chciales napisac.
pzdr
agi

254. Data: 2003-09-22 12:02:26

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

255. Data: 2003-09-22 12:11:15

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> zwrot "najprawdopodobniej byly..." sugeruje taki wlasnie skrót
> ( naprawdopodobniej czyli zdarzenie o najwiekszym prawdopodobienstwie ),

I tak własnie chciałem być zrozumiany.
Natomiast nie napisałem że na pewno, dlatego Twój przypadek i innych dzieci
dopełnia
zbiór możliwych rozwiązań do wszytskich elemntów.

Jacek

256. Data: 2003-09-22 12:18:52

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <j...@w...pl> wrote:

> Nie uważam że smierć jest niestosowna.

Przecinki przecinki...

Czy powyzsze oznacza, ze:
- uwazasz, ze smierc jest niestosowna
-czy tez, ze tak nie uwazasz?

Pamietaj, ze w necie nie widac rozmówcy, nie widac mimiki, nie slychac
modulacji glosu- wnioskuje sie _wylacznie_ na podstawie tego co napisano-
musisz wyrazac sie precyzyjnie aby byc dobrze rozumianym.
pzdr
agi.

257. Data: 2003-09-22 12:32:52

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie uważam, że smierć jest niestosowna .

THX

Jacek

258. Data: 2003-09-22 12:39:04

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <j...@w...pl> wrote:

> I tak własnie chciałem być zrozumiany.
> Natomiast nie napisałem że na pewno, dlatego Twój przypadek i innych dzieci
> dopełnia
> zbiór możliwych rozwiązań do wszytskich elemntów.

I tu róznimy sie diametralnie- na podstawie jednego wyrwanego z kontekstu faktu
sugerujesz, ze _najprawdopodobniej_ bylo molestowanie. Ja twierdze, ze wcale
nie musi to byc najbardziej prawdopodobne- istnieja tez inne, wcale nie mniej
prawdopodobne mozliwosci. Stwierdzic cokolwiek móglby psycholog na podstawie
wiekszej ilosci zmiennych a nie tylko tej jednej jaka jest jeden obrazek.
pzdr
agi

259. Data: 2003-09-22 12:59:32

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <j...@w...pl> wrote:

> Nie uważam, że smierć jest niestosowna .

Dziękuję :)
pzdr
agi

260. Data: 2003-09-22 13:00:13

Od: Krzysztof Jastrzębski <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

| Idź zapytaj 100 dzieci co one z niego rozumieją
| zobaczysz jak bezwartościowa jest tak książka,
| aby Ci było łatwiej niech to bedzie grupa dzieci wychodząca właśnie z
| kościoła.

Dzieci matematyków też nie od razu rozumieją teorię względności.
Nie uczone - nie zyskają szansy...

| Co do relatywizmu on jest wszędzie zapewniam Cię.

Nie wszędzie.

| Skąd piszesz do mnie teraz te posty ?

Skąd ?
Z domu :-)
(Wa-wa-Bemowo)

Chyba, że nie chwyciłem istoty pytania i odpowiadam nie na temat.

| I co w tym złego ?

Nic.

| A w tym co złego?

Nic.

| No cóż, jeśli możesz to pojedź .

Chętnie ! Chętnie !
:-)))
Tymczasem ucieszę się jak wystarczy na dojazdy do pracy :-(

| Co do homoseksualistów to ich cenię .

Rozumiem.
Każdego człowieka jest za co cenić.
Żądań wychowywania dzieci zaakceptować jednak nie można.

| Przecież taka była Twoja intencja.

Nie.
Przepraszam jeśli tak wyszło.

| Nie chodze do kościoła, dlatego że większośc ludzi z którymi się spotkałem
| i którzy używali imienia Boga w każdej możliwej sytuacji w tych w których
| należałoby używać zasad którcyh ich nauczył postępowali inaczej.
| (Znam jeden przypadek, który był do końca wierny tym zasadom)

A ja chodzę POMIMO że jest pełen takich ludzi.
Tak jak nie odrzucę swoich dzieci jeśli nie zaspokoją moich ambicji w
kwestii wykształcenia, pracy etc. (lub na skutek wypadku przykute
zostaną do fotela).

| W większości wiara jest dla nich na pokaz.
| Tak czasem mam wrażenie że swoją słabość zamieniają w religijność,
| mówią bełkotliwie, tak aby biedny słuchacz nie mógl z nimi dyskutować,
| tylko musiał pokornie kiwać głową.

Nie kiwasz pokornie głową w dyskusji ze mną.
:-)

- --
Pozdrawiam
Krzysztof Jastrzębski <><
http://free.polbox.pl/f/family/

Re: Siedzę sobie smutny w Toruniu smutnym nocą smutną...
dofffcip malzenski
kłopot z prababcią [długie]