Ach!!!

1. Data: 2002-03-20 12:12:36

Temat: Ach!!!
Od: "Mapet" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic, ale to nic nie moze sie rownac ze smakiem dwoch potraw: lasagni i
sernika!!!!! Chyba zaloze jakis fanklub tych codow. Moglabym je na
okragla....
Mapet

1. Data: 2002-03-20 12:15:16

Temat: Re: Ach!!!
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mapet <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> Nic, ale to nic nie moze sie rownac ze smakiem dwoch potraw: lasagni i
> sernika!!!!! Chyba zaloze jakis fanklub tych codow.

Acha, ... czyli fanclub bedzie mial swoje kody? ;-)
A jaki sernik jest Twoim ulubionym, bo jest ich przeciez okropnie duzo
roznych i rozniastych?

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-03-20 12:29:57

Od: "Mapet" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Acha, ... czyli fanclub bedzie mial swoje kody? ;-)

Hi, hi! Chodzilo mi oczywiscie o cuda a nie kody. :-))))

> A jaki sernik jest Twoim ulubionym, bo jest ich przeciez okropnie duzo
> roznych i rozniastych?

KAZDY!!! Na zimno i klasyczny, sero-makowiec, sernik z kruchym,
sernik-sernik. uwielbiam!!!!
Siedze wlasnie w pracy i pozeram lasagne zrobiona przez moja mame. Jest co
prawda odgrzana w mikrofali, ale co za rozkosz! Klawiaturka, monitorek, a ja
co rusz siegam i delektuje sie tym cudem.
pozdrawiam z blogim usmiechem....

Mapet

1. Data: 2002-03-20 12:40:53

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisała:
> KAZDY!!! Na zimno i klasyczny, sero-makowiec, sernik z kruchym,
> sernik-sernik. uwielbiam!!!!

Byloby fajnie, gdyby tak ktos zrobil strone www, poswiecona tylko sernikom.
Byloby tego co niemiara... Ja uwielbiam jeszcze sernik pyszny z serkow
homogenizowanych i sernik z brzoskwiniami.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-03-20 12:43:23

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mapet" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ja
> co rusz siegam i delektuje sie tym cudem.

DO klubu miłośników sernika mogę się zapisać...
Do lazanii nie!
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-03-20 12:44:38

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> DO klubu miłośników sernika mogę się zapisać...
> [...]
Co prawda to prawda, że ja lasagne polubilam dopiero, kiedy zaczelam robić
sos boloński wg Tessy Capponi-Borawskiej.. Sos daje taki smak, że klękajcie
narody!!! I do tego beszamel i mozarella.. Joasiu, namawiam, namawiam gorąco Qd

1. Data: 2002-03-20 12:48:45

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Siedze wlasnie w pracy i pozeram lasagne zrobiona przez moja mame.
Jest co
> prawda odgrzana w mikrofali, ale co za rozkosz!

Ciekawe co moj szef powiedzialby, jakby pracownicy o mikrofale
poprosili...;-))))

Z czym ta lasagne?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-03-20 12:51:52

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Basia
>
> No, nie... ten sos robi sie z wolowiny.. ja uzywam indyczyny... ale moze to
jest pomysl, zrobic go bez miesa? spróbuje, dam znać Qd
A na szpinak u mnie w domu ja sama... próbowałaś dodać do szpinaku rodzynki? (
Byle nie za dużo, ostatnio mi sie sypnelo zbyt hojnie i za slodki byl). Qd

1. Data: 2002-03-20 12:53:59

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
klękajcie
> narody!!! I do tego beszamel i mozarella.. Joasiu, namawiam, namawiam

Dawaj ten sos!
Ja co prawda i tak uwielbiam lasagne (najlepiej w swoim wykonaniu), ale
naumialam sie jej z przepisu Kuronia Macieja i jego autorstwa jest tez sos.
Jak Twoj taki pyszny to prosze o pikantne szczegoly.
AniaK

1. Data: 2002-03-20 12:56:21

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
robić
> sos boloński wg Tessy Capponi-Borawskiej.. Sos daje taki smak, że

a da się zrobić ten sos bez miesa? Pewnie nie...dlatego ja polubilam lasagne
ze szpinakiem i beszamelem z dodatkiem rokpola.

Basia

(P) Piersi kurczaka ze sliwkami i w sosie sliwkowym okropnie aromatyczne
Zurawina
kopytka z serem bialym
Wartości odżywcze grzybów
dzem pomaranczowy