Ach kochana rodzina :-(

następny post »
From: "Mała" <m...@b...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Ach kochana rodzina :-(
Date: Sun, 16 Jun 2002 12:12:28 +0200

Ostrzegam post jest wylewem żalu i agresji ;-)
Właśnie wściekłam się niemiłosiernie. Tak, że mam ochotę gryźć.
Moze zaczne iod poczatku. Mieszkam niestety u rodziny męza,w sporym domku
jednorodzinnym. Mieszkaja w nim tesciowe, siostra meza z trojka dzieci. Te
dzieci sa na naszej glowie, bo obydwoje pracuja i to od rana do wieczora.
Czesto zajmuje sie tymi dziecmi, zabieram na plac zabaw, zabieram do parku.
Zdarzalo sie, ze ryzykowalam mandatem, bo zabieralam autem czworo (w tym
moje) dzieci. Niedawno byl cyrk. Dostalam darmowe bilety, wiec zapakowalam
piecioro dzieci do auta i pojechalam. Wydalam na swoj bilet 26 zł, do tego
20, na napoje, słodycze itp.
Wczoraj dostalam znowu bilety, ale do innego cyrku. Dalam im, bo ja ostatnio
bylam, wiec pomyslalam, ze niech teraz oni zabiora dzieci. Zabrali, ale
tylko swoje. Nie wzieli mojego syna. On jeszcze nie wie, gdzie oni
pojechali, ale jak wroca, bedzie placz. Mam ochote zrobic dokumentna
awanture, taka, ze nawet mnie moga z tego domu od razu wywalic. Nie moge,
normalnie chce mi sie wyc, ze taka naiwna jestem..... :-(

Mała (W-w)
Kamil 3,5l, Ola 1,9l