Ach te baby :-)

1. Data: 2004-10-11 07:41:21

Temat: Ach te baby :-)
Od: "MarcinB" <mn_b[a_może_by_tak_bez_spamu_?]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu zadałem na tej grupie pytanie o to, jak poprawić ciasto
drożdżowe (na babę), które mi prawie "wychodziło", ale było sprężyste,
twarde.
Do jego wypieku stosowałem tą samą mąkę, co moja teściowa (sam
kupowałem!!!), z tą różnicą, że ONA otrzymywała delikatne ciasto, a ja -
zdecydowanie nie. Wsparty podpowiedziami zmieniłem mąkę z istotną korzyścią
dla końcowego efektu.
Ostatnio stosuję ustabilizowany i przećwiczony przepis. Piekę regularnie
babę drożdżową, niby tak samo za każdym razem, ale... baba zawsze jest inna.
Na szczęście za każdym razem lepsza. :-)

Pozdrawiam, MarcinB.

1. Data: 2004-10-11 09:50:35

Temat: Re: Ach te baby :-)
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MarcinB <mn_b[a_może_by_tak_bez_spamu_?]@go2.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:416a391d$...@n...home.net.pl...
> [...]
inna.
> Na szczęście za każdym razem lepsza. :-)

Patrz Pan...
A mi te baby sie kojarza tylko z Wielkanoca...
Chyba malo dzis popularne ciasto...
Drozdzowe na plasko...popularniejsze ;) mniej miejsca zajmuje bo blache na
blaszce mozna postawic...a takie baby ;)

Pozdrawiam serdecznie

agataw

"Smakowite domowe ciasta"
German justice destroyed my life - help!
Patelnie ŻELIWNE najlepsze sprzedam
jak się nazywa ...
"Smakowite domowe ciasta"