Actimel i Red Bull-czy to prawda?

1. Data: 2008-07-12 08:00:38

Temat: Actimel i Red Bull-czy to prawda?
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem kto jest autorem. Krazy od pewnego czasu ten tekst w mailach,
pewnie niektorzy z Was rowniez go dostali.
Mam swoje zdanie na ten temat i nie pijam ani jednego ani drugiego, ale czy
ktos kompetentny moglby sie wypowiedziec w tej kwestii?

ACTIMEL

Aspekty, które trzeba mieć na względzie.

ACTIMEL dostarcza organizmowi bakterię zwaną L.CASEI. Ta substancja jest
wytwarzana w naturalny

sposób przez 98% organizmów, lecz kiedy dostarcza się jej dodatkowo przez
dłuższy czas, organizm

przestaje ją produkować i stopniowo "zapomina", co musi robić i jak robić,
przede wszystkim u osób

poniżej 14 roku życia.

W rzeczywistości (actimel) pojawił się jako lek dla tych niewielu ludzi,
którzy nie wytwarzają tej bakterii, ale

ilość tych osób okazała się tak niewielka, że lek ten okazał się
nieopłacalny. By go zrobić opłacalnym

sprzedano jego patent firmom żywnościowym.

Departament Zdrowia USA zobowiązał ACTIMEL (firmę produkującą) do
zaznaczenia w swoich

reklamach, że produktu tego nie należy spożywać przez dłuższe okresy i firma
ta dopełniła tego

obowiązku, ale w formie tak zakamuflowanej, że żaden z konsumentów nie
zauważy tego ostrzeżenia.

Jeśli któraś matka decyduje się na uzupełnienie diety żywnościowej swojego
dziecka ACTIMELEM, nie

zauważy żadnego ostrzeżenia o niestosowności jego użycia i nie dowie się, że
może powodować

poważną krzywdę w przyszłości, spowodowaną manipulacjami reklamowymi, aby
powiększyć zyski

producentów.

RED BULL

TEN NAPÓJ JEST SPRZEDAWANY WE WSZYSTKICH SUPERMARKETACH NASZEGO KRAJU.

NASZE DZIECI MOGĄ GO SPOŻYWAĆ NA SPRÓBOWANIE....MOŻE TO BYĆ ŚMIERTELNE...

RED BULL został stworzony, by stymulować mózg osób poddanych dużemu
wysiłkowi fizycznemu i

wielkim napięciom stresującym, ale nigdy by być konsumowanym jako napój
obojętny czy chłodzący.

Napój ten zawiera m.in. kofeinę i taurynę oraz Glukuronolakton! . Ten
ostatni - jest to produkt

chemiczny wysoko niebezpieczny stworzony przez Departament Obrony Stanów
Zjednoczonych w latach

sześćdziesiątych, by stymulować morale wojska w Wietnamie, który działał jak
narkotyk halucynogenny,

zwalczający stres wojenny. Jednak jego efekty w organizmie okazały się tak
niszczycielskie, że został

wycofany wobec wysokich wskaźników migreny, guzów mózgowych i chorób
wątroby, które występowały

u żołnierzy, którzy go spożywali....

Jakie są konsekwencje jego spożycia:

1).- Jest niebezpiecznie spożywać go, jeśli po jego spożyciu nie wykonujesz
ćwiczeń fizycznych, ponieważ

funkcja energetyzująca napoju przyspiesza rytm bicia serca i może spowodować
nagły zawał.

2).- Jesteś w niebezpieczeństwie dostania wylewu do mózgu, spowodowanego
tym, że RED BULL

zawiera składniki, które rozcieńczają krew, by serce mogło łatwiej
przetaczać krew by móc w ten sposób

wysiłek fizyczny uczynić mniej wyczerpującym.

3).- Zabronione jest mieszanie RED BULLA z alkoholem, ponieważ mieszanka ta
zmienia napój w

"Śmiertelną Bombę", która atakuje bezpośrednio wątrobę, powodując, że
miejsce zaatakowane się nie

regeneruje.

4).- Jednym z podstawowych składników RED BULLA jest witamina B12, używana w
medycynie do

ratowania pacjentów w stanie nieprzytomności po spożyciu olbrzymich dawek
alkoholu. Stąd nadciśnienie

i stan ekscytacji, w którym się znajdujesz po spożyciu RED BULLA, jak gdybyś
był pod wpływem alkoholu.

5).- Regularne spożywanie RED BULLA wyzwala pojawianie się całej serii
chorób nerwowych i

neurotycznych nieodwracalnych.

WNIOSEK: Jest to napój, który powinien być zabroniony, ponieważ jest
mieszany z alkoholem i

tworzy bombę zegarową dla organizmu, przede wszystkim, wśród nastolatków i
dorosłych, którzy

nie posiadają tej informacji.

Red Bull jest zabroniony w sprzedaży w: Danii, Norwegii, Urugwaju oraz
Islandii

Szwedzka narodowa administracja żywności ostrzega że nie powinno się mieszać
tego napoju z

alkoholem oraz pić go po ciężkim wysiłku fizycznym

2. Data: 2008-07-12 08:39:55

Temat: Re: Actimel i Red Bull-czy to prawda?
Od: OneiroO <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s pisze:
> [...]
> tego napoju z
>
> alkoholem oraz pić go po ciężkim wysiłku fizycznym

Wszystkie linki prowadza do:

http://pl.indymedia.org/ czyli do centrum niezależnych mediów.

ale na tej stronie nie wiele znalazłem - nawet samego artykułu...
Na innych stronach też tak jakby wykasowano te artykuły, często się
włącza pusta strona...

Pozdrawiam, Krzysiek

3. Data: 2008-07-12 09:26:17

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OneiroO" napisał:

> ale na tej stronie nie wiele znalazłem - nawet samego artykułu...
> Na innych stronach też tak jakby wykasowano te artykuły, często
> się włącza pusta strona...

To spisek! Spisek monopolistów :D
Lepiej poczytać o actimelu na stronie Federacji Konsumentów - piszą
znacznie bardziej rzetelnie, a i ilość bzdetów (nie wiem czy produkcji
tłumocza czy twórcy rewelacji zacytowanych w artykule) jest znacznie
mniejsza.

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2008-07-16 08:23:09

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s wrote:

> [...]
> Mam swoje zdanie na ten temat i nie pijam ani jednego ani drugiego, ale
> czy ktos kompetentny moglby sie wypowiedziec w tej kwestii?

hgw, ale zwroc uwage ze bakteria to NIE SUBSTANCJA i nie jest 'produkowana'
przez organizm (chyba ze o czyms nie wiem, moze organizm moze produkowac
bakterie ;)

> [...]

> wykonujesz ćwiczeń fizycznych, ponieważ
>
> funkcja energetyzująca napoju przyspiesza rytm bicia serca i może

nie do konca w ten sposob, moze spowodowac zakwaszenie miesnia sercowego
jesli jest predyspozycja do zawalu. ale z drugiej strony moze poprawic
perfuzje i zapobiec zawalowi :)

moze jakis kardiolog by rozwinal temat, przyznam ze byloby dla mnie
ciekawie.

> 2).- Jesteś w niebezpieczeństwie dostania wylewu do mózgu, spowodowanego
> tym, że RED BULL
>
> zawiera składniki, które rozcieńczają krew, by serce mogło łatwiej
> przetaczać krew by móc w ten sposób

jakie to niby skladniki? :) wylewu mozna dostac akurat, od zwiekszenia
cisnienia , zwlaszcza rozkurczowego - wywolanego dzialaniem pobudzajacym (w
tym nadnercza) np. kofeiny.
kofeina moze tez powodowac tachykardie - przyspieszone bicie serca co moze
(przy znaaaaaacznym przedawkowaniuu) doprowadzic do migotania komor , ew.
zakwasic serce -> patrz punt wyzej.

> wysiłek fizyczny uczynić mniej wyczerpującym.

jezu... dalej nawet mi sie nie chce czytac takie bzdety typ pisze...

ale dodam zanim rzuce to w kat - stymulacja organizmu i dostarczenie tak
sladowych ilosci witamin i mineralow moze spowodowac zaburzenia gospopdarki
elektrolitycznej. a to z kolei zaburzenia pracy serca, odwapnienie zebow i
kosci (i od-magnezenie) niepokoj, hustawki nastrojow, zaburzenia ze strony
ukl. nerwowego.
tyczy sie to zwlaszcza przewleklego stosowania stymulantow.

dodaj do tego zatwardzenia i uszkodzenia wysciolki jelit (akurat mniejszy
problem) , ktore dodatkowo zmniejszaja wchlanianie, obciazenie i
wyczerpanie nadnerczy ...

> 3).- Zabronione jest mieszanie RED BULLA z alkoholem, ponieważ mieszanka
> "Śmiertelną Bombę", która atakuje bezpośrednio wątrobę, powodując, że
> miejsce zaatakowane się nie
tlumaczy to magicznie, ale troche prawdy w tym jest - wyplukanie witaminy b1
z watroby i - poprzez wywolanie stanu 'uciekaj lub walcz' przez stymulanty
i pobudzenie nadnerczy - ustawienie watroby w stan
'kataboliczny' (zuzywanie zapasow). alkohol rowniez blokuje stan
anaboliczny (budujacy, regenerujacy) na 3 DNI PO SPOZYCIU (do czterech, w
czwartym dniu regeneracja moze byc spowolniona/niedostateczna, przez
pierwsze 3 dni 50mg alkoholu moze spoowodowac calkowite zablokowanie
regenracji organizmu (nie tylkoo watroby) - hamuje wydzielanie hormonu
wzrostu)

czyli jednak 'smiertelna bomba' faktycznie.

> [...]
> alkoholu. Stąd nadciśnienie
> i stan ekscytacji, w którym się znajdujesz po spożyciu RED BULLA, jak

ze tak spytam ?????????
podstawowym??????? b12?
chyba chodzilo o b1, tiamine... nie jest podstawowy i z przewodu pokarmowego
sie nie wchlonie w sensownych ilosciach. nawet nie zdazy dotrzec do krwi na
czas (musi ulec metabolicznemu przeksztalceniu w aktywna forme zdaje sie)
zeby cokolwiek wywolac ;p
swoja droga jakby red bull nie zawieral kofeiny, a zawieral b12 jako 'glowny
skladnik' to pilbym go chyba codziennie ;)

> 5).- Regularne spożywanie RED BULLA wyzwala pojawianie się całej serii
> chorób nerwowych i
>
> neurotycznych nieodwracalnych.

to akurat w duzej mierze prawda, moze nie neurotycznych , raczej ze spektrum
'post traumatycznego syndromu stresu'

> [...]
> mieszany z alkoholem i
> tworzy bombę zegarową dla organizmu, przede wszystkim, wśród nastolatków i

wnioski to w buty wsadzic i do lasu

5. Data: 2008-07-16 13:55:48

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s wrote:

> [...]
> alkoholu. Stąd nadciśnienie
>
> i stan ekscytacji, w którym się znajdujesz po spożyciu RED BULLA, jak

o tym jednym mogę powiedzieć na pewno, że to zwykły bełkot.

Reszty w sumie nawet nie chce mi się czytać :D

Nazwa leku tzn. wzrost
<<< Czy to swierzb ?? >>>>
klinika ginekologiczna w Bytomiu - opinie
Ból oka i łzawienie(zawsze w nocy)
fibrynogen