Nazwa leku tzn. wzrost

1. Data: 2008-07-11 23:33:11

Temat: Nazwa leku tzn. wzrost
Od: "Monika Ogrodniczka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry. Chodzi mi o nazwę leku tzn. hormon wzrostu, który
pomaga w ogóle w tych sprawach. Wiem, że sam lek zaczyna się na
literę O, sama nazwa jest krótka i chyba kończy się na EX czy coś
podobnie. Byłabym wdzięczna za pomoc.

2. Data: 2008-07-12 07:15:23

Temat: Re: Nazwa leku tzn. wzrost
Od: "Dominik" <domikw@kosz_gmail._com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Ogrodniczka" <m...@o...pl> napisał w
wiadomości news:g58qjg$204a$1@opal.icpnet.pl...
> [...]
> pomaga w ogóle w tych sprawach. Wiem, że sam lek zaczyna się na
> literę O, sama nazwa jest krótka i chyba kończy się na EX czy coś

Pomaga w jakich sprawach?

Dominik

3. Data: 2008-07-12 09:28:05

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik" napisał:

> Pomaga w jakich sprawach?

Zrobiłam szybki research i go znalazłam wśród sterydów na stronach
"kulturystycznych".

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2008-07-12 09:58:30

Od: "Monika Ogrodniczka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobiłam szybki research i go znalazłam wśród sterydów na stronach
> "kulturystycznych".
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Tzn to jest narkotyk? Ktoś mi powiedział, że ten lek jest hormonem
wzrostu i tak delikatnie pomaga.

5. Data: 2008-07-13 09:14:30

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Ogrodniczka" napisał:

> Tzn to jest narkotyk? Ktoś mi powiedział, że ten lek jest hormonem
> wzrostu i tak delikatnie pomaga.

No ale na co? Na niski wzrost? Na masę mięśniową? Na potencję? ;)))

--
Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2008-07-13 11:49:23

Od: "Dominik" <domikw@kosz_gmail._com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Ogrodniczka" <m...@o...pl> napisał
> Tzn to jest narkotyk? Ktoś mi powiedział, że ten lek jest hormonem
> wzrostu i tak delikatnie pomaga.

Jeżeli nei wiesz do czego ten lek służy to po co o niego pytasz?
Jest to hormon przeznaczony do stymulowania wzrostu przy niskorosłości,
który matoły czasem dawkują sobie w pakerniach (bo trudno takie miejsca
nazwać siłowniami).

Dominik

7. Data: 2008-07-14 11:07:49

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monika Ogrodniczka" <m...@o...pl> wrote in message

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Tzn to jest narkotyk? Ktoś mi powiedział, że ten lek jest hormonem
> wzrostu i tak delikatnie pomaga.

Do lekarza : jest to hormon o przeporężnym działaniu ogólnoustrojowym i
używanie bez kontroli, powodu, diety, ble ble ble kończy się zwykle bardzo
źle...

A i propo... Pomaga na CO ?? (bo mnie naprawdę ciekawość zjada ;P ;P)

Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/

8. Data: 2008-07-14 23:21:11

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Ogrodniczka wrote:

> [...]
> pomaga w ogóle w tych sprawach. Wiem, że sam lek zaczyna się na
> literę O, sama nazwa jest krótka i chyba kończy się na EX czy coś
rebus roku. 'w tych sprawach' i sugerujac sie ze czytalas fora
kulturystyczne to chodzi ci o substancje wiazaca sie z receptorem
testosteronu, a nie hormon wzrostu (Growth Hormone - Gh).

paradoksalnie hormon wzrostu jednak 'w tych sprawach' rowniez moze duzo
zdzialac, niestety 'te sprawy' sa bardzo zlozone i nie napisalas w ktorych
dokladnie to sprawach ma pomoc i dlaczego. a niestety kazdy syntetyczny
(jak rowniez wiele naturalnych) srodkow hormonalnych pomoze wylacznie w
jednej sprawie, co czesto powoduje duze klopoty, bo jak wiadomo w 'tych
sprawach' rownowaga i harmonia jest bardzo wazna.

poniewaz o 'tych sprawach' jak widze masz opory rozmawiac na grupie polecam
skonsultowac sie z endokrynologiem - najlepiej z innego miasta, wtedy
bedzie bardzo dyskretnie i bedziesz mogla sie swobodnie wypowiedziec.
lekarze ci znani sa rowniez z tego ze widza czasem efekty dzialania tych
substancji i ich uzytkownikow ktorzy przychodza z problemami 'w tych
sprawaach' ktore wynikly ze stosowania 'tych substancji' (udziela mi sie)
wiec sa bardziej rzetelni niz 'fora kulturystyczne' gdzie zwykle o 'tych
sprawach' pisze sie tylko gdy ida one pomyslnie.

<<< Czy to swierzb ?? >>>>
klinika ginekologiczna w Bytomiu - opinie
Ból oka i łzawienie(zawsze w nocy)
fibrynogen
Diagnostyka PET - CT - profilaktyka. Pytanie.