Actinidia

1. Data: 2006-09-29 17:46:01

Temat: Actinidia
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie na Dolnym Śląsku, zaczyna dojrzewać aktinidia ostrolistna.
Jak się mają aktinidie w innych regionach kraju?
Pozdrawiam.Mirzan

2. Data: 2006-09-29 18:51:35

Temat: Re: Actinidia
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie na Dolnym Śląsku, zaczyna dojrzewać aktinidia ostrolistna.
> Jak się mają aktinidie w innych regionach kraju?

Owoców jest w tym roku bardzo mało. Jeszcze nie mają zamiaru dojrzewać.
Pozdrawiam, Krystyna

3. Data: 2006-09-29 18:57:07

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie na Dolnym Śląsku, zaczyna dojrzewać aktinidia ostrolistna.
> Jak się mają aktinidie w innych regionach kraju?

Moja a. chinska znow nie owocuje. Jednak po mocnym przemarznieciu w tym roku
zregenowala ladnie i ma juz ze 4 m wys. Licze na prawdziwe kiwi w
przyszlosci :)

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2006-09-29 21:15:29

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja a. chinska znow nie owocuje. Jednak po mocnym przemarznieciu w tym roku
> zregenowala ladnie i ma juz ze 4 m wys. Licze na prawdziwe kiwi w
> przyszlosci :)

Chińskie są na ogół rozdzielnopłciowe, jeśli nie masz pary, to marne
szanse.
Mam otrolistną Ananasnaja, gałęzie gną się od owoców, ale jeszcze
nie dojrzewa.Moja siewka czerwona już zjedzona, zawsze dojrzewa
na początku września.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2006-09-30 12:02:30

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie na Dolnym Śląsku, zaczyna dojrzewać aktinidia ostrolistna.
> Jak się mają aktinidie w innych regionach kraju?
> Pozdrawiam.Mirzan

U mnie nie ma owoców na aktinidii "dr. Szymanowskiego".
Kwitła ładnie i wszystkie kwiaty opadły.
I tak jest od czterech lat.
Moja cierpliwość jest na wyczerpaniu.

Pozdrawiam Krycha

6. Data: 2006-09-30 12:53:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krycha" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
>
> U mnie nie ma owoców na aktinidii "dr. Szymanowskiego".
> Kwitła ładnie i wszystkie kwiaty opadły.

Są rozdzielnopłciowe, jak ludzie...

7. Data: 2006-09-30 13:18:18

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:

> U mnie nie ma owoców na aktinidii "dr. Szymanowskiego".
> Kwitła ładnie i wszystkie kwiaty opadły.
> I tak jest od czterech lat.
> Moja cierpliwość jest na wyczerpaniu.

A moja aktinidia rośnie już też ze cztery lata, a nawet jeszcze nie
kwitła :-(

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2006-10-01 04:40:31

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moja aktinidia rośnie już też ze cztery lata, a nawet jeszcze nie
> kwitła :-(

Widocznie za młoda.Moje z nasion zakwitły po ok.ośmiu latach.
Kupione sadzonki zakwitły w czwartym roku, ale dwie jeszcze nie.
Pozdrawiam.mirzan

9. Data: 2006-10-01 07:08:18

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Chińskie są na ogół rozdzielnopłciowe, jeśli nie masz pary, to marne
> szanse.

Mam trzy sztuki z siewu :)

Pozdrawiam,
Bpjea

10. Data: 2006-10-01 07:16:15

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:u8uTg.3273$Cq3.3061@tornado.ohiordc.rr.com...

> A moja aktinidia rośnie już też ze cztery lata, a nawet jeszcze nie
> kwitła :-(

Nic sie nie martw - moja tez nie a rosnie dluzej (bo przemarza co jakis czas
ale to inny gatunek niz u Ciebie).
:)

Pozdrawiam,
Bpjea