Aerator

1. Data: 2004-07-08 18:17:06

Temat: Aerator
Od: "Alr" <a...@o...pl (zmien 7 na 6 - antyspam)> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Wlasnie ogladam sobie moj trawniczek, pare lat minelo od jego zalozenia i
przydalaby mu sie jakas renowacja.

Pomyslalem o aeratorze, i tu pytania:

- czy aerator i wertykulator to to samo :-) pytam, bo czasm to samo
urzedzenie w roznych marketach jest roznie nazywane
- czy jest jakas zasadnicza roznica pmiedzy nimi - widzialem takie z nozami
na walku i ze sprezynami - co jest lepsze?
- czy jak sa drobne nierownosci terenu - to czy sie "wyrowna", czy tez
trzeba to najpierw "recznie"
- czy w ogole jest sens cos takiego kupowac?
- i na koniec - trawnik okolo 1200m2 - i areator Asgatec EV1400
(www.asgatec.com) za okolo 398zl - warto, czy dac se spokoj?

Pozdrawiam

Janusz

2. Data: 2004-07-09 17:11:52

Temat: Re: Aerator
Od: zenek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Alr napisał:
> [...]
>
> - czy aerator i wertykulator to to samo :-) pytam, bo czasm to samo
> urzedzenie w roznych marketach jest roznie nazywane

nie - aerator to takie ze sprężynami, a wertykulator - z pionowymi nożami

> - czy jest jakas zasadnicza roznica pmiedzy nimi - widzialem takie z nozami
> na walku i ze sprezynami - co jest lepsze?

osobiście używam wertykulatora

> - czy jak sa drobne nierownosci terenu - to czy sie "wyrowna", czy tez
> trzeba to najpierw "recznie"

nie wyrówna

> - czy w ogole jest sens cos takiego kupowac?

jest (wertykulator), ale ponieważ używa się tego 1 raz na rok, to ja to
kupiłem na spółkę z 3 sąsiadami

3. Data: 2004-07-10 11:11:25

Od: "Alr" <a...@o...pl (zmien 7 na 6 - antyspam)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> jest (wertykulator), ale ponieważ używa się tego 1 raz na rok, to ja to
> kupiłem na spółkę z 3 sąsiadami

A jaki typ masz? ( i czy go polecasz)?

Pozdr.
Janusz

Cudowna przemiana ;-)
Szkółkarze to jakaś dziwna kasta
Za miesiąc mam kupić działkę - jaka umowa?
Korespondence z webu
Nadal po czesku