jakie pnacze

1. Data: 2004-07-08 20:13:12

Temat: jakie pnacze
Od: "Michalski" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem.Posiadam nowa drewniana altanke wyskoka 2,5m. Jakiego rodzaju
pnacza z duzymi kwiatami najladniej pokryly by scianki tej od strony
poludniowej i zachodniej.

2. Data: 2004-07-08 20:54:40

Temat: Re: jakie pnacze
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Michalski" <m...@i...pl> wrote in message
> Mam problem.Posiadam nowa drewniana altanke wyskoka 2,5m. Jakiego rodzaju
> pnacza z duzymi kwiatami najladniej pokryly by scianki tej od strony
> poludniowej i zachodniej.

Poczytaj watek "pnace na balkon".

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2004-07-09 12:58:49

Od: "krycha" <k...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michalski" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Mam problem.Posiadam nowa drewniana altanke wyskoka 2,5m. Jakiego rodzaju
> pnacza z duzymi kwiatami najladniej pokryly by scianki tej od strony
> poludniowej i zachodniej.

A czemu nie pomyślałeś, na takie świetne stanowisko, o posadzeniu winorośli?
Kwiatki małe, ale jakie później smaczne owocki.

pozdrawiam Krycha

4. Data: 2004-07-09 13:06:13

Od: "Kuba" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam problem.Posiadam nowa drewniana altanke wyskoka 2,5m. Jakiego rodzaju
> pnacza z duzymi kwiatami najladniej pokryly by scianki tej od strony
> poludniowej i zachodniej.

Polecam rdest (czy jakos tak), pokrywa wszystko bardzo dokladnie i szybko.

5. Data: 2004-07-09 13:20:44

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba wrote:

> Polecam rdest (czy jakos tak), pokrywa wszystko bardzo dokladnie i szybko.

Wymarza :-( No i kwiaty nie takie duże. Z duzymi kwiatami to róże
pnace i clematisy.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

6. Data: 2004-07-15 23:10:24

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"krycha" <k...@o...poczta.pl> wrote in message

> A czemu nie pomyślałeś, na takie świetne stanowisko, o posadzeniu
winorośli?
> Kwiatki małe, ale [...]

... ale pachnace :)

Pozdrawiam,
Bpjea

Aerator
Cudowna przemiana ;-)
Szkółkarze to jakaś dziwna kasta
Za miesiąc mam kupić działkę - jaka umowa?
Korespondence z webu