Do Mirzama-Szkółkarze to jakas dziwna itd

1. Data: 2004-07-08 20:13:16

Temat: Do Mirzama-Szkółkarze to jakas dziwna itd
Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorrki jesli jest dwa razy ten mail - ale coś namieszalam w HTMLu
i nie widze na liscie mojej odpowiedzi a poszło.

entuzjazmu
mogę wysłać Ci ofertę.

No bardzo chętnie Mirzan.
A ta oferta to jaka? Elektronicznie mi wyślesz czy do chaty?
Jak do chaty to adres Ci przyślę na priva.

chałturnik co sprzedaje nadwyżki.

A jakie to ma znaczenie?
Dla mnie nie ma :-)

Ja nie umiem z nasion jeszcze:-(
No i po prawdzie nie mam gdzie, bo nie mam szklarni.
To znaczy w rodzinie jest - ale nie chce sie ciagle prosić.
Balkonu też nie mam :-(

Ja poczekam , nie ma sprawy :-)

ciężarówką,
taki jak ja może przez płot patrzeć.

Oj coś humorku nie masz Mirzan.
Niska samoocena taka?
Pewnie pogoda :-(

licz że coś kupisz.

Nie panimaju o co chodzi?

Mirzan

Moze i tak...
Do Nysy sie nie wybieram.
A Cwiojdzińskiej powiedz, ze mi jej brakuje w Szczecinie ;-)
I bardzo za nią tęsknię ;-)

pozdrawiam
amw

2. Data: 2004-07-08 20:59:10

Temat: Re: Do Mirzama-Szkółkarze to jakas dziwna itd
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"AnnaMaja Walczakiewicz" <a...@s...pl> wrote in message

> Ja nie umiem z nasion jeszcze:-(
> No i po prawdzie nie mam gdzie, bo nie mam szklarni.

Wydawalo mi sie, ze szukasz roslin, ktore rosna w Twoim
klimacie. Po co wiec szklarnia? A z nasion jest najprosciej
- w ziemie, podlewasz i czekasz. Trzeba tylko wiedziec kiedy
i jaka warstwa ziemi przykryc (jesli w ogole). Zadna filozofia.

> licz że coś kupisz.
>
> Nie panimaju o co chodzi?

Pewnie o to, ze w detalu drozej.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2004-07-08 21:20:32

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Moze i tak...
> Do Nysy sie nie wybieram.
> A Cwiojdzińskiej powiedz, ze mi jej brakuje w Szczecinie ;-)

Podglądnąłem Boletusa i też wsadziłem kilka swoich zdjęć do galerii
pod tytułem liliie.Znajdziesz je w :fotogalerie.pl
Mirzan

4. Data: 2004-07-08 21:29:35

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie o to, ze w detalu drozej.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Dokładnie o to. Ceny do dużego hurtu są zuoełnie inne jak do detalu. A skoro
szkółka tylko ceny hurtowe wywiesza, to ciężko liczyć, że coś w detalu
sprzeda.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

5. Data: 2004-07-10 16:05:31

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Podglądnąłem Boletusa i też wsadziłem kilka swoich zdjęć do galerii
> pod tytułem liliie.Znajdziesz je w :fotogalerie.pl
:))))
obejrzalem je
ale nie widzialem na nich boletusa
:((z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

6. Data: 2004-07-10 19:25:26

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też go nie widziałem,jak przyjdzie odpowiednia pora,poznamy się osobiście,
z Tobą też.Jak podobała się litania zielarska?Alilie podobają się? Mirzan

7. Data: 2004-07-10 20:02:53

Temat: Re: Do Mirzana - lilie
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a) w wiadomości: <1...@n...onet.pl>...

Lilie przepiekne, to tegoroczne zdjecia? orienpety juz u Ciebie kwitna? Moje
maja jeszcze male paki.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

8. Data: 2004-07-10 20:09:42

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
> mirzan napisał(a) w wiadomości:
<1...@n...onet.pl>...

> Lilie przepiekne, to tegoroczne zdjecia? orienpety juz u Ciebie kwitna?
> [...]

Jak Wy to znaleźliście, ja nie mogę a też chciałaby obejrzeć, Mirku nie
mozesz podac gotowego linka? W sumie zastanawiam się czy jestem taka gapa,
czy tej galerii już tam nie ma?

Pozdrawiam Kaśka

9. Data: 2004-07-10 20:23:10

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>mozesz podac gotowego linka? W sumie zastanawiam się czy jestem taka gapa,

Fotogalerie.pl i tam przegladalam po kolei strony i na 3 lub 4 sa zdjecia z
opisem liliie Mirzan.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

10. Data: 2004-07-10 20:38:17

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fotogalerie.pl i tam przegladalam po kolei strony i na 3 lub 4 sa zdjecia
> opisem liliie Mirzan.
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Teraz chyba najnowszą obejrzałam, świeżo powieszone zdjęcia....uffff...dech
zapiera :) Przecudowne :)) Te podpisane jako Tango powalają :)

Pozdrawiam
Kaśka

jakie pnacze
Aerator
Cudowna przemiana ;-)
Szkółkarze to jakaś dziwna kasta
Za miesiąc mam kupić działkę - jaka umowa?