Afroamerykańskoeuropejska ciekawostka ...

1. Data: 2009-03-30 14:33:01

Temat: Afroamerykańskoeuropejska ciekawostka ...
Od: "RedArt" <r...@t...tez.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A wicie, że różnice genetyczne między dwoma przypadkowymi mieszkańcami
sąsiednich wiosek w rejonie Afryki Subsaharyjskiej (która jest obecnie
uznawana
za kolebkę całej ludzkości i coraz więcej badań potwierdza tę tezę) jest
większa, niż
różnice w genach między dajmy na to dowolnym mieszkańcem Europy a
mieszkańcem
dalekiej Syberii, Chińczykiem czy Hamerykańcem (jeden pies, czy Indianin,
czy Jankes,
czy inny wujek Sam) ? Żyd też się tu niczym istotnie nie różni - tak wspomnę
tylko.

Gdzie więc najlepiej szukać przedstawicieli cbnetowskiej 'Nowej Rasy' ?
;))))
Niebieskookich blondynów żal nam, ale jednak jestem za czarnymi - tam
największy
drzemie potencjał ;)))

A artykuł który trochę o tym mówi:
http://wyborcza.pl/1,76842,4951671.html

2. Data: 2009-03-30 15:39:08

Temat: Re: Afroamerykańskoeuropejska ciekawostka ...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 30 marca 2009 16:33. carbon entity 'RedArt'
<r...@t...tez.op.pl> contaminated pl.sci.psychologia with the
following letter:

> [...]
> czy Jankes,
> czy inny wujek Sam) ? Żyd też się tu niczym istotnie nie różni - tak

Wszyscy ludzie pochodzą od małpy, zwłaszcza obecny Prezydent US & A:
http://tinyurl.com/d6pm8s
:))))))

> [...]
> ;))))
> Niebieskookich blondynów żal nam, ale jednak jestem za czarnymi - tam

http://tinyurl.com/6ce8e

Afroamerykańska zagadka ;)
no to mamy tydzień zawałów
a to ci zaskoczenie dla co poniektórych :)
zemsta nienarodzonych
Re: Dostałam smsa