Afrodyzjakowe perfumy ?

1. Data: 2003-02-11 13:50:36

Temat: Afrodyzjakowe perfumy ?
Od: "Kali" <k...@h...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poszukuje jakis perfumow dla mezczyzny, ktorych zapach bedzie kusil, wabil
no i nie pozwoli przejsc obojetnie ;-)
Jest to dla kogos w wieku 18-20 lat. Potrzebuje zrobic jakis dobry prezent,
maja one wspolgrac z feromonami,
ktore dostanie od innej osoby. Cena nie jest istotna, prosze o jakies
propozycje, najlepiej znane z autopsji.

1. Data: 2003-02-11 13:57:40

Temat: Re: Afrodyzjakowe perfumy ?
Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kali <k...@h...nospam.pl> wrote:

[...]
proponuje:
LAUDER
PLEASURES for men

pzdr

1. Data: 2003-02-11 15:10:56

Temat: Odp: Afrodyzjakowe perfumy ?
Od: "Anka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze ktoś by polecił takie perfumy, ale dla kobiet :)

1. Data: 2003-02-11 15:25:20

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kali" <k...@h...nospam.pl> napisał

> Witam
> Poszukuje jakis perfumow dla mezczyzny, ktorych zapach bedzie kusil, wabil
> no i nie pozwoli przejsc obojetnie ;-)

mnie od zawsze i na zawsze nie pozwala przejsć obojętnie kenzo [to takie
granatowe -z takim lisciem na opakowaniu ;)]. wg mnie - fenomenalni meski
zapach... po prostu naj naj naj pod kazdy wzgledem.
ale.. np.: na moim mezczyznie pachna nienajlepiej.. mysle, ze niestety(?) to
sprawa b.indywidualna i to od mezczyzny zalezy, co do niego bedzie pasowac.
np.: to kenzo pasuje do bardzo specyficznych mezczyzn.. -raczej.
b.eleganckich [to dosc ogolne okreslenie].
wiec jesli ta osoba preferuje luzniejszy stroj to raczej nie polecam.

rewelacyjne jest 'pi'. uwielbiam tez meskiego dune'a.

tak naprawde polecam po prostu spacer po perfumerii -nazbieraie papierkow z
zapachami.. potem po jakims czasie i wywietrzeniu raz jeszcze zbadanie
zapachow dopasowujac w 'myslach' do mezczyzny i.. i juz.
powinno dac jakies rezultaty.

pzdr.

ja

1. Data: 2003-02-11 15:34:28

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maja <m...@p...onet.pl> napisala:

[...]

dokladnie. Ja jeszcze proponuje FLUID ICEBERG man

1. Data: 2003-02-12 05:17:36

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kali wrote:

> Poszukuje jakis perfumow dla mezczyzny, ktorych zapach bedzie
> kusil, wabil no i nie pozwoli przejsc obojetnie ;-)

ja nie moge przejsc obojetnie obok kogos kto pachnie eternity calvina kleina.
vs

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2003-02-12 13:52:09

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> mnie od zawsze i na zawsze nie pozwala przejsć obojętnie kenzo [to takie
> granatowe -z takim lisciem na opakowaniu ;)]. wg mnie - fenomenalni meski
> zapach... po prostu naj naj naj pod kazdy wzgledem.

Zgadzam sie calkowicie - to KENZO POUR HOMME.
Mnie jeszcze powala Acqua di Gio.
mmm

mag.
(rozmarzona)