Agapant

1. Data: 2006-04-26 11:40:58

Temat: Agapant
Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam jakieś 3 lata temu.
W woreczku z torfem, parę korzonków i nędzne zielone piórko.
Na zdjęciu niebieski.
Uprawiałam te 3 lata w doniczce i nic. Przyrosło mu liści, na zimę siedział
w pomieszczeniu, latem doniczka stała na działce. Nie kwitł.
Teraz w kwietniu patrzę, a on ma pęd kwiatowy (jeszcze w pomieszczeniu).
Skubaniec, nie o właściwej porze dostał kwiata - białego.
Czy mam rozumieć, że na tym zakończy tegoroczne kwitnienie ?
Powinien kwitnąć latem w ogrodzie i być niebieski !
Pies drapał ten kolor, biały też jest ładny, ale ten termin. Czy już zawsze
tak będzie?
Kto ma agapanty i wie ?

Majka

2. Data: 2006-04-26 13:21:19

Temat: Re: Agapant
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@g...szczecin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Powinien kwitnąć latem w ogrodzie i być niebieski !
> Pies drapał ten kolor, biały też jest ładny, ale ten termin. Czy już

Trzymałaś pewnie w zbyt ciepłym pomieszczeniu .
Nie powinna mieć też zbyt dużej doniczki ,raczej niech jej będzie trochę
przyciasno .
Pędów kwiatostanowych raczej już nie wyda ( ale jak to w przyrodzie, różne
cuda się zdarzają )..
Moje trochę wybujały w liście , zaczeły wcześniejszą wegetacje ,a może po
prostu ta zima tak długo trwa ,już stoją na dworzu.
http://fotogalerie.pl/fotka/2631861140193548829 mam niebieskiego i białego i
mają trochę lat:-)

Pozdrawiam TeresaR

> Majka