Agent Ruskich

1. Data: 2015-11-27 08:36:34

Temat: Agent Ruskich
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rozbrają naszą armię i to w czasie wojny na Ukrainie i zaczyna się z Turcją, a ta już
jest w Nato.

Minister Macierewicz uznał, że swoją pracę na obronnością Polski zacznie od
wyrzucenia do kosza największych kontraktów zbrojeniowych, jakie Polska podpisała od
czasów zakupu F-16.

http://strajk.eu/nowy-mon-nie-chce-patriotow/

2. Data: 2015-11-27 10:29:55

Temat: Re:Agent Ruskich
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> Wrote in message:
> [...]
wyrzucenia do kosza największych kontraktów zbrojeniowych, jakie Polska podpisała od

Mądry człowiek. Już nam nikt nie wciśnie takiego szmelcu z
demobilu, palancie.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

3. Data: 2015-11-27 13:54:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> Wrote in message:
> [...]
czasów zakupu F-16.

> http://strajk.eu/nowy-mon-nie-chce-patriotow/

Mądry człowiek. Już nam nikt nie wciśnie takiego szmelcu z

Tak zauważyliśmy zrobił z polski pośmiewisko, następnie ujawnił Agentów, co
kosztowało życie tych ludzi , teraz pokazujemy gołą dupę ruskim. Ogromne
odszkodowania sądy przyznają z naszych podatów tym co pomawiał swoimi wymysłami. I to
już zbyt dużo antypolskich zachowań aby nie uważać że mamy ruska w resorcie.

4. Data: 2015-11-27 19:41:42

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> pomawiał swoimi wymysłami. I to już zbyt dużo antypolskich zachowań
> aby nie uważać że mamy ruska w resorcie.

Skoro mamy ruska w rządzie to powinniśmy całkowicie pozbyć się armii.
Ruskie nas nie zaatakują bo i dlaczego mieliby to zrobić?

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

5. Data: 2015-11-27 19:58:03

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-27 o 08:36, glob pisze:
> [...]
wyrzucenia do kosza największych kontraktów zbrojeniowych, jakie Polska podpisała od

Martwię się o ciebie. Od 4 dni (dalej nie szukałem) nie założyłeś
żadnego wątku o kościele. Że tak powiem - chyba cię pojebało :)

Dębska

6. Data: 2015-11-27 21:11:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 27 listopada 2015 19:58:03 UTC+1 użytkownik Przemysław Dębski napisał:

> [...]
>
> Martwię się o ciebie. Od 4 dni (dalej nie szukałem) nie założyłeś
> żadnego wątku o kościele. Że tak powiem - chyba cię pojebało :)

Komuna wróciła w Polsce i to taka że raczej zacznie do ludzi strzelać bo nie kochasz
generała Kaczyńskiego, zmanipulowanemu plebsowi naobiecywali gruszek na wierzbie,
dziennikarze pisowscy sponsorowani z przekrętów w Skokach i teraz zajmują władzę, a
za chwile kler wyciągnie ręke po swoje i mu naród dostarczą na tacy.

7. Data: 2015-11-27 21:16:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2015 19:58:03 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> [...]
>
> Martwię się o ciebie. Od 4 dni (dalej nie szukałem) nie założyłeś
> żadnego wątku o kościele. Że tak powiem - chyba cię pojebało :)

Chałupę szykuje dla muzułmańskich imigrantów, to nie ma czasu myśleć o
głupotach 3-]

--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

8. Data: 2015-11-27 21:21:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
glob pisze:
> XL napisała:
- pokaż cytowany tekst -
Skoro mamy ruska w rządzie to powinniśmy całkowicie pozbyć się armii.
Ruskie nas nie zaatakują bo i dlaczego mieliby to zrobić?

Rusek w rządzie działa na szkodę Polski od dłuższego czasu, przez brednie o smoleńsku
staliśmy się pośmiewiskiem. A Ruscy już atakują Turcję, która należy do Unii i Nato.
Idealny moment na rozbrojenie armii, która z kapiszonów będzie walić jak Ruscy będą
zamiar mieli tu wjechać.

9. Data: 2015-11-27 21:22:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
- pokaż cytowany tekst -
Chałupę szykuje dla muzułmańskich imigrantów, to nie ma czasu myśleć o
głupotach 3-]

Jeszcze raz pytam mieszkasz w ośrodku dla uchodzców że ci do chałupy ich ściągają?

10. Data: 2015-11-28 11:47:33

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-27 o 21:11, glob pisze:

> [...]
władzę, a za chwile kler wyciągnie ręke po swoje i mu naród dostarczą na tacy.

Za czasów prawdziwej komuny było tak, że ludzie ~jednoczyli się w
kościele. Jeśli masz rację z tą komuną to podwójnie masz przesrane :)

Dębska

Podejrzewam że miały korzenie pochodzenia w polskiej wsi
Uciekajcie bo już niedługo tylko Pis będzie o tym decydował
Uważajcie co piszecie
Experimenter
Co Pis zrobił dobrze?