Agrest, usychają liście jakiś oprysk ?

1. Data: 2015-01-25 22:09:10

Temat: Agrest, usychają liście jakiś oprysk ?
Od: user <b...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam dwa dwuletnie małe krzaczki agrestu białego i czerwonego kupionego w
Leroy Merle. Krzaki owocują ale liście obumierają, końcówki gałązek są
jakieś zczerniałe. Możecie polecić jakiś preparat który to zatrzyma ?

2. Data: 2015-01-26 11:38:33

Temat: Re: Agrest, usychają liście jakiś oprysk ?
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "user" <b...@d...com> napisał w wiadomości

> Mam dwa dwuletnie małe krzaczki agrestu białego i czerwonego kupionego w
> Leroy Merle. Krzaki owocują ale liście obumierają, końcówki gałązek są
> jakieś zczerniałe. Możecie polecić jakiś preparat który to zatrzyma ?
Możemy.

3. Data: 2015-01-26 13:54:21

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"user" <b...@d...com> wrote in message
> Mam dwa dwuletnie małe krzaczki agrestu białego i czerwonego kupionego
> w Leroy Merle. Krzaki owocują ale liście obumierają, końcówki gałązek są
> jakieś zczerniałe. Możecie polecić jakiś preparat który to zatrzyma ?

Jak sam widzisz po odpowiedzi Dirko, grupa ta jest pełna "dowcipasów"...

Myślę że najlepiej zrobisz jak sam poszukasz wiarygodnych artykułów
na temat uprawy agrestu/porzeczek i porównasz zdjęcia z tych artykułów
ze swoimi roślinami aby zdiagnozować swój problem i wybrać leczenie:
http://poradnikogrodniczy.pl/choroby-agrestu-i-porze
czek.php
http://www.wymarzonyogrod.pl/pielegnacja-ogrodu/ochr
ona-roslin-szkodniki-i-choroby-roslin/agrest-choroby
-i-szkodniki-agrestu,14_2258.html
http://www.farmer.pl/produkcja-roslinna/inne-uprawy/
zwalczamy-choroby-grzybowe-czarnej-porzeczki-i-agres
tu,51736.html

Nie zrozum mnie źle: nie jestem żadnym znawcą ogrodnictwa, te trzy
linki podaję Ci za wyszukiwarką google mimo to sądzę że tam znajdziesz
więcej informacji na temat agrestu niż kiedykolwiek na tej grupie...

4. Data: 2015-01-26 15:43:39

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "user" <b...@d...com> wrote in message
> Jak sam widzisz po odpowiedzi Dirko, grupa ta jest pełna "dowcipasów"...

Hejka. Pomimo, że określenie dowcipas jest pejoratywne to wolę być
dowcipasem niż jeleniem.

> Nie zrozum mnie źle: nie jestem żadnym znawcą ogrodnictwa, te trzy
> linki podaję Ci za wyszukiwarką google mimo to sądzę że tam znajdziesz
> więcej informacji na temat agrestu niż kiedykolwiek na tej grupie...
Mało wiesz o tej grupie.
Pozdrawiam niepoważnie Ja...cki

5. Data: 2015-01-27 00:44:34

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <j...@w...pl> wrote in message
> Mało wiesz o tej grupie.

Oświeć mnie, miszczu :-)

6. Data: 2015-01-28 11:24:35

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oświeć mnie, miszczu :-)

Hejka. Przecież masz archiwum grupy:
http://www.grupy.senior.pl/pl-rec-ogrody,g,17,p,1183
,1.html
Pozdrawiam mozolnie Ja...cki

7. Data: 2015-01-28 14:27:13

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <j...@w...pl> wrote in message

> Hejka. Przecież masz archiwum grupy:
> http://www.grupy.senior.pl/pl-rec-ogrody,g,17,p,1183
,1.html

Nie odwalaj dziadostwa tylko powiedz konkretie o co Ci chodziło...
Czego takiego istotnego nie wiedziałem o tej grupie pisząc moją odpowiedź?

8. Data: 2015-01-29 22:34:17

Od: user <b...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-28 o 11:24, Dirko pisze:

> Hejka. Przecież masz archiwum grupy:
> http://www.grupy.senior.pl/pl-rec-ogrody,g,17,p,1183
,1.html
> Pozdrawiam mozolnie Ja...cki

Skoro jest archiwum to po co w ogóle tu się udzielać skoro na wszystko
jest odpowiedź w archiwum najlepiej od razu zgasić światło.

9. Data: 2015-01-29 23:30:01

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-29 22:34, user pisze:

,1.html

> Skoro jest archiwum to po co w ogóle tu się udzielać skoro na wszystko
> jest odpowiedź w archiwum najlepiej od razu zgasić światło.

Ale dzięki odpowiedzi na grupie wiesz, że takie informacje są w archiwum
:-).

Krycha.

10. Data: 2015-01-31 20:54:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Jan 2015 22:09:10 +0100, user napisał(a):

> Mam dwa dwuletnie małe krzaczki agrestu białego i czerwonego kupionego w
> Leroy Merle. Krzaki owocują ale liście obumierają, końcówki gałązek są
> jakieś zczerniałe. Możecie polecić jakiś preparat który to zatrzyma ?

W styczniu? Nie da rady, musisz poczekać i zastosować Spring-2015.
:-))

W sprawie kłamstw w filmie "Ida".
W sprawie kłamstw w filmie "Ida".
Opryskiwacz