Aids mozna leczyc

1. Data: 2003-04-16 16:00:38

Temat: Aids mozna leczyc
Od: gEorge <p...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

http://www.heimlichinstitute.org/PanAfrica2002.htm
Jest to strona Amerykanskiego lekarza, ktory z powodzeniem leczy aids
w chinach i afryce za pomoca malarioterapii - czyli zakazajac pacjeta
malaria na okres ok 2-3 tygodni . Malaria jest w 100% wyleczalna. Za
to oddzialywuje na system imunologiczny , ktory to juz sam , bez
pomocy lekarstw radzi sobie z HIV.
Oczywiscie w USA , gdzie leczenie pacjeta z AIDS kosztuje ok 25000$
rocznie , dr Heimlich spotyka sie z opozycja ze strony firm
farmaceutycznych- ale tego typu sytuacje juz znamy z przeszlosci.
Ta metoeda ludzkosc pozbyla sie mozgowej odmiany syfilisu - za ktorej
to wynalezienie dr Wagner Jauregg w 1927 roku dostal Nagrode Nobla.
Sa tez obiecujace badania nad stosowaniem malarioterapii w leczeniu
nowotworow.
ps moze swiat medyczny w naszym kraju zajal by sie tym tematem
dopuki nie zostanie skorumpowany przez firmy farmaceutyczne -jak to ma
miejsce w USA .
pozdrowienia Jerzy

2. Data: 2003-04-16 16:26:01

Temat: Re: Aids mozna leczyc
Od: "Jaco" <j...@p...xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakby na to nie patrzec i, co najwazniejsze, uwierzyc to prawda. Nie
slyszalem o tym jeszcze nigdzie i bodaj nie pisano w czasopismach naukowych.
Mam nadzieje jednak, znajdzie sie lepsze lekarstwo - bo co jesli pierwotniak
uodporni sie po pewnym czasie na leki. Wtedy problem podwójny i AIDS, i
malaria. Jednaze cieszy mnie ta informacja, aczkolwiek nie jestem optymista
i tego typu nowosci przyjmuje z dystansem. Pozdrowiania:)
Jaco

Uzytkownik "gEorge" <p...@t...net> napisal w wiadomosci

3. Data: 2003-04-16 17:09:55

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Poczytaj o historii medycyny - w latach 1920 i 1930 r. Wagner-Jauregg
próbował leczyć kiłę późną (z tabes dorsalis) zakażaniem malarią.
Później okazało się, że hamująco na wzrost krętków działa gorączka a nie
"stymulacja immunologiczna" Plasmodium - do łask wróciłaby terapia
gwajakiem, ale wprowadzenie w 1943 r. do leczenia kiły penicyliny
wyparło wszystko.
Idea malarioterapii AIDS to "popłuczyny" to tamtej przebrzmiałej już
metodzie.
Zresztą AIDS się szerzy całkiem dobrze w Azji SE, gdzie występuje wysoki
odsetek zakażeń malarią, co jednoznacznie świadczy o wartości tej
metody.:-)
BTW. Co do wyleczalności malarii - poczytaj sobie o Plasmodium
falciparum i malarii mózgowej.
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik deekspierdyzacji Usenetu.

4. Data: 2003-04-16 18:23:51

Od: gEorge <p...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Apr 2003 19:09:55 +0200, Artur Drzewiecki
<d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> wrote:

> [...]
>"stymulacja immunologiczna" Plasmodium - do ?ask wróci?aby terapia
>gwajakiem, ale wprowadzenie w 1943 r. do leczenia ki?y penicyliny
>wypar?o wszystko.
>Idea malarioterapii AIDS to "pop?uczyny" to tamtej przebrzmia?ej ju?
>metodzie.
>Zreszt? AIDS si? szerzy ca?kiem dobrze w Azji SE, gdzie wyst?puje wysoki
>odsetek zaka?e? malari?, co jednoznacznie ?wiadczy o warto?ci tej
>metody.:-)
>BTW. Co do wyleczalno?ci malarii - poczytaj sobie o Plasmodium
Slyszales ze dzwonia - tylko nie wiesz w ktorym kosciele :))
metoda leczenia neurosyphilis stosowana byla do1975 roku
az do calkowitego uporania sie z ta choroba na Ziemi.
Experymenty ze sztucznym podniesieniem temperatury u pacjeta nie
powiodly sie - tak wiec nie chodzi tu tylko o malaryczna goroczke jak
wstepnie myslano.
Odnosnie zachorowan w Azji , to owszem wystepuja przypadki
zachorowania na malarie u chorych na AIDS z tym ze pacjeci
wyleczeni z malarii pozostaja przy zyciu, mimo ze statystycznie
biorac powinni umrzec z powodu AIDS. Stad medycyna wpadla na ta
metode.

ps Stary zanim zaczniesz wyglaszac swoja krytyke najpierw zasiegnij
wiedzy na dany temat .Na dole strony ktora podalem jest spis
literatury na ten temat .
http://www.heimlichinstitute.org/PanAfrica2002.htm

5. Data: 2003-04-16 19:07:41

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

O! Dla mnie najbardziej intrygujace jest w tym poscie, ze malaria jest w
100% wyleczalna.

6. Data: 2003-04-16 20:20:38

Od: "I.Tichy" <t...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ps Stary zanim zaczniesz wyglaszac swoja krytyke najpierw zasiegnij
> wiedzy na dany temat .Na dole strony ktora podalem jest spis

przeczytales te artykulyt które podal autor? dr. Heimlich, pracownik
instytutu Heimlicha?
to moze teraz przeczytaj sobie ten asbstrakt :
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Re
trieve&db=PubMed&list_ui
ds=12131188&dopt=Abstract
i moze jeszcze ten:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Re
trieve&db=PubMed&list_ui
ds=12643865&dopt=Abstract

pozdrawiam Tichy

ps. wydaje mi sie ze to co napisales do Andrzeja tyczy sie tylko i
wylacznie Ciebie

7. Data: 2003-04-16 20:29:08

Od: "I.Tichy" <t...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. wydaje mi sie ze to co napisales do Andrzeja tyczy sie tylko i
> wylacznie Ciebie

oczywiscie nie Andrzeja tylko Artura, przepraszam,

Tichy

8. Data: 2003-04-16 23:33:45

Od: gEorge <p...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Apr 2003 22:20:38 +0200, "I.Tichy" <t...@s...wp.pl>
wrote:

> [...]
>ds=12643865&dopt=Abstract
>
>pozdrawiam Tichy
>
>ps. wydaje mi sie ze to co napisales do Andrzeja tyczy sie tylko i
niestety nie otwieraja sie te strony , wiec nie moge na to nic
odpowiedziec.
przedwczoraj w radio BBC Canada byl wywiad z dr Heimlichem
stad moj post
pozdrowienia Jerzy
ps z naglowka wynika ze strony ktore podales sa z goverment.
Nie wiem czy Twoja pamiec tak daleko siega ,zeby przypomniec sobie
stanowisko goverment of United States w sprawie odkrycia bakterii
powodujacej wrzody zoladka (lata 70-te)
Jesli nie pamietasz to Ci przypomne :
Autor odkrycia odsadzany byl od czci i wiary przez 7 lat - po czym z
bolem przyznano mu racje . Prosze wiec nie cytuj mi govermenckich
opinji bo w wiekszosci wystawiane sa przez lekarzy finansowanych
przez koncerny farmaceutyczne.

9. Data: 2003-04-17 00:08:57

Od: "I.Tichy" <t...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> On Wed, 16 Apr 2003 22:20:38 +0200, "I.Tichy" <t...@s...wp.pl>
> niestety nie otwieraja sie te strony , wiec nie moge na to nic
> odpowiedziec.

wytnij caly adres i wklej do okienka w twojej przegladarce, wtedy ci sie
otworzy - te linki sie po prostu " polamaly"

> [...]

> Nie wiem czy Twoja pamiec tak daleko siega ,zeby przypomniec sobie
> stanowisko goverment of United States w sprawie odkrycia bakterii

trudno zebym pamietal, mialem wtedy 0-7 lat

> [...]
> bolem przyznano mu racje . Prosze wiec nie cytuj mi govermenckich
> opinji bo w wiekszosci wystawiane sa przez lekarzy finansowanych

to nie sa governenckie opinie tylko wyszukiwarka publikacji z medline`u
( www.pubmed.org), to sa linki do dwóch abstaktów ,
skadinad zreszta bardzo ciekawych , jeden mówi bowiem ze ostre zakazenie
malaria zwieksza replikacje HIV w organizmie, dugi natomiast ze kobiet w
ciazy z HIV latwiej zapadaja na malarie, obie wyskoczyly po wpisaniu
plasmodium + HIV
natomiast nie znalazlem zadnych prac potwierdzajacych rewelacje doktora
Heimlicha.

zreszta moze jeszcze jedno badanie , co prawda moze nie na dosc duzej
próbie , ale wydajace sie byc rzetelnym :
http://www.aegis.com/pubs/aidsline/1999/aug/A9980986
.html
i cytat z bastraktu tegoz :
Plasma HIV-1 concentrations remained higher in malaria patients than
controls (median 12.0 x 10(4) compared with 4.17 x 10(4) copies/ml, P =
0.086). CONCLUSIONS: HIV-1 blood viral burden is higher in patients with P.
falciparum malaria than in controls and this viral burden can, in some
patients, be partly reduced with antimalarial therapy.

Tichy

10. Data: 2003-04-17 00:59:31

Od: gEorge <p...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Apr 2003 02:08:57 +0200, "I.Tichy" <t...@s...wp.pl>
wrote:

> [...]
>falciparum malaria than in controls and this viral burden can, in some
>patients, be partly reduced with antimalarial therapy.

polecam
http://www.aidsvaccine2001.org/Posters/149.1.a.pdf
pozdrowienia Jerzy

Zanik mieśni