proszę o radę

1. Data: 2003-04-16 14:53:32

Temat: proszę o radę
Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam trochę dziwny problem - co jakiś czas ten dziwny ból powraca - bolą mnie
stopy-a raczej podeszwy. Rano się budzę i ledwo idę. Czasem w dzień też. Po
jakimś czasie znowu jest dobrze i znów powraca problem. Naprawdę jest to
nieprzyjemne. Nic z moimi stopami się nie dzieje w sensie - nie wiem -otarć,
złych butów itp. Może mam niedobór jakiś witamin czy mikroelementów? Nie
jest to uciążliwy ból, zwłaszcza że mija po kilku dniach ale chciałabym się
dowiedzieć co może być przyczyną?

Pozdrawiam
Aga

2. Data: 2003-04-16 15:23:50

Temat: Re: proszę o radę
Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Sobczyk napisał:
> [...]
> jest to uciążliwy ból, zwłaszcza że mija po kilku dniach ale chciałabym się

A moze to zwyrodnienia, moze warto zrobic usg stop?
Dorita

3. Data: 2003-04-16 16:00:10

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorita" <d...@t...pl> wrote in message

> A moze to zwyrodnienia, moze warto zrobic usg stop?
> Dorita

No tak ale pojawiły się te bóle dopiero od ok roku więc - co coś raptownie
się zmieniło?

Ktoś mi ze znajomych powiedział że też tak ma ale zwykle właśnie kiedy jest
osłabiony itp. - to pewnie jego teoria.

Aga

Poszukuję dobrego chiropraktyka
Zel natywny poliakrylamidowy