Ajerkoniak ratunku!!!!!!!!!!!!11

1. Data: 2004-12-24 14:26:46

Temat: Ajerkoniak ratunku!!!!!!!!!!!!11
Od: "mama kangurzyca" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Świątecznie,
ratunku! Mój ajerkoniak (robiłam po raz pierwszy) jest jak siekiera mocny!!!
Jak go błyskawicznie i smacznie rozcieńczyć???? czym? mlekiem? żółtkami???
RATUNKU!

1. Data: 2004-12-24 14:37:17

Temat: Re: Ajerkoniak ratunku!!!!!!!!!!!!11
Od: "Monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niczym nie rozcieńczaj, jest wreszcie prawdziwy, moj też jest mocniejszy,
mozesz w ostateczniosci dolac troche mleka skondensowanego, albo zrob
wszystko oprocz alkoholu, z polowy porcji, i powoli mieszaj, wlewajac do
tego alkoholowego, ten niealkoholowy...
Pozdrawiam gotowan na wigilie, w pelniej krasie
Monika

keks ... pyszny
:)
:)