Akceptacja w związku

51. Data: 2006-11-27 20:26:08

Temat: Re: Akceptacja w związku
Od: "boddan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>swoją drogą to już po wyprowadzce - trochę dziwnie - trochę smuto. Nie
wiem.
Masz sporo do przemyślenia.
>Trzymaj się.
>Hanka

Dzięki :) Najgorsze jest to że jak powoli 'wracam do siebie' i żyję sam ,
zastanawiam się się niestety - w co ja wdepnąłem. Bo nie tak to miało
totalnie wyglądać.
I gdy czytam wątek 'Trwały związek' - też pasuje jak ulał do mojej sytuacji.
No nic - jak każdy, mam rozum, dwie ręce i nogi i muszę coś z tym zrobić :)
pzdr
Boddan

52. Data: 2006-11-28 11:59:56

Od: "wojtaszek" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boddan" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sytuacji.
> No nic - jak każdy, mam rozum, dwie ręce i nogi i muszę coś z tym zrobić

No i zastanów się co zrobisz jak ona zechce do ciebie wrócić, a obstawiam,
że wkrótce się odezwie.
Wojtek

Nieśmiałość
EEG biofeedback oszacowania
kształtowanie samego siebie
Nie tylko do adminów
Polityczka: padnie kolejny "niezalezny i obiektywny"